خبرگزاری کار ایران

عبدالله رضیان:

تلاش مسئولین استان در واگذاری نساجی مازندارن به بانک ملی/ کلاف سردرگم بدهی۳۰۰میلیاردی کارخانه

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۵۰

نماینده مردم قایمشهر می‌گوید: بالا رفتن میزان خروجی کارخانه نساجی مازندران امید را در دل کارگران و مسئولان پیگیر ایجاد کرده برای آنکه می‌توان بدهی‌های بیمه تامین اجتماعی، اداره مالیات و غیره را پرداخت کرد. البته این‌ اتفاق در گرو ساماندهی مدیریت کارخانه است.

عبدالله رضیان (نماینده‌ مردم قائمشهر) به خبرنگار ایلنا گفت: به علت نوسانات ارز و بالا رفتن قیمت فروش، سود حاصله از فروش محصولات کارخانه نساجی مازندران بالا رفته است. بالا رفتن میزان خروجی کارخانه نیز امید را در دل کارگران و مسئولان پیگیر ایجاد می‌کند که می‌توان بدهی‌های بیمه تامین اجتماعی، اداره مالیات و غیره را پرداخت کرد. البته این‌ اتفاق در گرو این است که مدیریت کارخانه ساماندهی شود.

نماینده مردم قائمشهر در رابطه با وضعیت مالکیت کارخانه در شرایط کنونی نیز گفت: مشکل اساسی این کارخانه است که به فردی واگذار شده که اهلیت آن تایید نشده است. مالک قبلی این کارخانه به علت بدهی، آن را به فردی منتقل کرده که اهلیت و صلاحیت مدیریت کارخانه را ندارد. کارخانه در حال حاضر هیات مدیره ندارد و اداره‌ی دارایی به علت بدهی‌های ۳۰۰ میلیاردی به وجود آمده، اجازه معرفی هیات مدیره‌ی جدید نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: ماجرای مالکیت کارخانه و بدهی‌های به وجود آمده، کلافی سردرگم شده است که حل هر کدام در گرو حل مشکل بعدی است و تقدم و تاخری در باز کردن گره‌‌های کارخانه وجود ندارد. پرداخت بدهی‌ها، هیات مدیره‌ اصلح می‌خواهد و برای معرفی هیات مدیره‌ جدید باید بدهی‌ها پرداخت شود.

رضیان در پایان گفت: امیدوارم در حال حاضر با پرداخت بخشی از بدهی‌ها از طریق سود حاصله بتوان بخشی از مشکلات را برطرف کرد. تمام سعی مسئولان بر این است که مالکیت کارخانه را بار دیگر به بانک ملی منتقل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز