خبرگزاری کار ایران

جشن‌ها و فستیوال‌ های کشور گرجستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۹۷

جشن اگریسوبا یکی از محبوب‌ ترین و زیبا ‌ترین جشن ‌های کشور گرجستان است که هر ساله در فصل پاییر در سراسر کشور گرجستان برگذار می ‌شود. از ویژگی ‌های جشن اگریسوبا موسیقی محلی، به نمایش‌ گذاشتن میوه ‌های مختلف، نمایشگاه هنر ‌های دستی، اسب سواری و رقص‌ های محلی هستند.

ایلنا؛ امروزه با برگذاری جشن ‌های بسیار جذاب و زیبا در کشور گرجستان گردشگران و توریست ‌های بسیار زیادی از سراسر جهان به این کشور با فرهنگ و تاریخی کهن سفر می ‌کنند. کشور گرجستان که دارای فرهنگی غنی و محیطی بسیار ایده ‌آل برای اقامت است توانسته در میان کشور ‌های دیگر در جهان به یکی از توریست خیز‌ ترین کشور ‌ها در جهان تبدیل شود. این کشور با مردمانی بسیار میهمان نواز توانسته گردشگران و توریست‌ ها را شیفته خود کند. کشور گرجستان که درقسمت شرقی اروپا قرار دارد از موقعیت آب و هوایی  بسیار ایده ‌آلی برای اقامت و مسافرت برخوردار است و توانسته به یکی از اولویت ‌های گردشگران برای مسافرت و اقامت تبدیل شود. مردم کشور گرجستان با روحیه ‌ای بسیار شاد به هر بهانه ‌ای آماده برگذاری جشن‌ها و فستیوال‌ های بسیار زیبا هستند و از همین جهت این کشور جز کشور‌ های بسیار شاد و پر جنب و جوش در جهان به شمار می ‌آید. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از جشن ‌ها و فستیوال ‌های بسیار شاد و معروفی که در کشور گرجستان برگذار می ‌شوند را برای شما بازگو کنیم تا در سفر به کشور به گرجستان اطلاعات کافی داشته باشید. برای داشتن سفری بدون دغدغه و آسان می ‌توانید از تور لحظه آخری  استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید:

جشن Egrisoba:

جشن اگریسوبا یکی از محبوب‌ ترین و زیبا ‌ترین جشن ‌های کشور گرجستان است که هر ساله در فصل پاییر در سراسر کشور گرجستان برگذار می ‌شود. از ویژگی ‌های جشن اگریسوبا موسیقی محلی، به نمایش‌ گذاشتن میوه ‌های مختلف، نمایشگاه هنر ‌های دستی، اسب سواری و رقص‌ های محلی هستند. یکی از عناصر اصلی در این جشن نوشیدنی ‌ها و غذا ‌های گرجی است که از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردمان گرجستان و همچنین توریست ‌ها و گردشگران برخوردار است. علاقه مندان به شرکت در جشن ‌ها و فستیوال ‌های کشور گرجستان می ‌توانند با رزرو تور گرجستان در این‌جشن ‌ها و فستیوال ‌ها شرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و خاطره‌ ای خوش را برای خود رقم بزنند.

جشنواره موسیقی گرجستان (Georgia Electronic Music Festival)

این جشنواره یکی از پر جنب و جوش‌ ترین جشن‌ های کشور گرجستان به شمار می ‌آید که در محلی نزدیل به دهکده آناکلیا (Anaklia) برگذار می‌ شود. این فستیوال معروف به جشنواره موسیقی الکترونیک است که با نام جم فستیوال (GEM Festival) نیز آن را می ‌شناسند. این فستیوال بسیار زیبا و محبوب برای اولین بار حدود 9 شبانه روز طول کشید که در آن هنرمندان گرجستانی و بین‌المللی از سراسر جهان همراه با حدود 11 هزار میهمان حضور داشتند. یکی از ویژگی‌ های این جشنواره تلفیق موسیقی‌ ها با سبک‌ های مختلف و تفریحاتی متنوع است که به صورت رایگان می‌ توان از آنها بهرمند شد. برای داشتن سفری بسیار آرام و حضور در فستیوال جم می توانید تور لحظه آخری را رزرو کنید.

جشنواره پنیر قفقاز:

جشنواره پنیر قفقاز یکی از جالب ‌ترین و عجیب ‌ترین جشن‌ هایی است که در سراسر جهان برگذار می شود. این جشنواره یکی از پرطرفدار‌ ترین جشنواره ‌ها است که در تمامی فصول در کشور‌ های مختلف با نام کشور گرجستان برگذار می‌شود. جشنواره پنیر قفقاز هر ساله در راستای حمایت از انجمن پنیر سازان گرجستان برگزار می ‌شود که در این جشن بیش از 50 نوع پنیر از سراسر گرجستان برای مردم به نمایش گذاشته می‌شود. مردم می ‌توانند پنیر‌ها را تست کنند و آنها را خریداری کنند. این جشنواره در کشور گرجستان هرساله در دوم مرداد ماه مصادف با 24 ماه جولای برگزار می‌ شود. جالب است بدانید که تمامی پنیر ‌های ارائه شده مخصوصا پنیر ‌های خام مورد تایید یونسکو هستند. علاقه مندان به شرکت در جشن‌ ها و فستیوال‌ های کشور گرجستان می‌توانند با رزرو تور گرجستان در این‌جشن ‌ها و فستیوال‌ ها شرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و خاطره‌ ای خوش را برای خود رقم بزنند.

جشن‌ها و فستیوال‌ های کشور گرجستان

جشنواره هنر ‌های قومی:

این جشنواره بسیار زیبا و جذاب هر ساله با حضور قوم های مختلف از سراسر این کشور نظیر کرد، آذری، یونان، اکراینی و روسی برگزار می شود. این جشنواره یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین جشن های کشور گرجستان است که در آن اقوام مختلف با آواز ها و رقص های محلی مخصوص خود این جشنواره را برگذار می کنند و به این جشنواره شکوهی خاصی می بخشند. این جشنواره از سال 2004 تا به امروز هرساله در حال برگذاری است. به گفته توریست‌ ها و مردم کشور گرجستان این جشنواره یکی از محبوب ترین و پر جنب و جوش ترین جشن های کشور گرجستان است که هر ساله برگزار می شود. از ویژگی های این جشنواره فعالیت های هنری، صنایع دستی، نمایش صلاح های رزمی، چرم سازی و آهنگری است که در این جشنواره بسیار زیبا و با شکوه به نمایش گذاسته می شوند. این جشنواره در میان مردم گرجی به جشنواره زیر آسمان نیز معروف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز