خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومیت کی‌روش و کومان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۵۳

دو بازیکن خارجی سپاهان درگیر مصدومیت هستند و نسبت به حضورشان در بازی با نساجی تردیدهایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که این روزها در لیگ برتر دوباره اوج گرفته و توانسته چهره یک مدعی به خودش بگیرد، در طول تعطیلات لیگ برتر با مصدومیت چند مهره کلیدی خودش روبرو شده که نگرانی‌هایی برای هواداران این تیم به همراه داشته است.

مهدی صدیقی، فیزیوتراپ سپاهان در خصوص آخرین وضعیت مصدومان سپاهان عنوان کرد: در حال حاضر سپاهان 4 بازیکن مصدوم دارد که ولادیمیر کومان، کی‌روش استنلی، میلاد سرلک و داوود رجبی هستند و این نفرات مراحل درمانی خود را پیگیری می‌کنند.

وی در مورد وضعیت استنلی افزود: کی‌روش استنلی در دیدار با نساجی از ناحیه پشت زانو ضربه خورد که باعث مصدومیتش شد و در حال درمان است. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا او را به بازی مقابل نساجی در لیگ برتر برسانیم و فکر می‌کنم به این بازی برسد.

فیزیوتراپ سپاهان در ادامه با اشاره به وضعیت کومان هم گفت: مصدومیت کومان از ناحیه کشاله بوده و در تمرینات ایجاد شده است. او هم مراحل درمانی خودش را پشت سر می‌گذارد و پیش بینی می‌شود برای بازی با نساجی آماده شود.

صدیقی با اشاره به مشکل میلاد سرلک اظهار داشت: سرلک دچار مشکل فتق شده و آن را مورد عمل جراحی قرار داد و باید به مدت 3 هفته از میادین دور باشد و بعد از این مدت به میادین بر می‌گردد.

وی با اشاره به وضعیت سایر بازیکنان هم گفت: سیاوش یزدانی و رسول نویدکیا هم به طور کامل از بند مصدومیت رها شده و آماده حضور در میادین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز