خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

رای به دولت روحانی اشتباه تاریخی بوده است/ حال شهرداری ساری خوب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۴۷

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت:رای به دولت روحانی اشتباه تاریخی بوده است.

علی اکبر زلیکانی در جلسه شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه حال و روز شهرداری های استان خوب نیست در توضیح این مطلب اظهار داشت: هر روز خبر استعفای شهرداران استان به گوش می رسد ،اتقاق خوبی نیست.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر ساری هنوز موفق به دیدار مقام عالی دولت در استان نشده اند و این امر به طور حتم در مورد دیگر شوراهای استان نیز صدق می کند،افزود: مدیریت شهری در عمل در تصمیم سازی های دولت نقشی ندارد و این امر ممکن است استعفای شهرداران نیز مرتبط باشد.

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: اگر چه وضعیت اقتصادی کشور نامناسب بوده و شهرداریها هم متاثر از این موضوع هستند ،سوء مدیریت نیز وجود دارد؛ اما استاندار مازندران بایستی در حوزه عمرانی طرح نو دراندازد چرا که وضعیت عمرانی ما در استان درد آور است.

وی افزود: همه فرصت های خوب استان در پنج ساله گذشته از دست رفته است ،قرار نیست این راه به پایان برسد و اصلاح شود.

زلیکانی بیان کرد: ما همه داریم از سیاست گذاری های کلان دولت تاثیر می گیریم اما به عمل نتیجه ای مناسب و مطلوب دریافت نکرده ایم ؛ دو دوره به دولت روحانی رای دادیم بایستی از این اشتباه تاریخی خود توبه کنیم.از اشتباه تاریخی خود برای انتخاب دولت ضعیف و ناکارآمد عذر خواهی می کنم.

وی افزود: مقام عالی دولت از همه جا سرکشی می کند اما سلیقه اش نمی گیرد با شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری ارتباط برقرار کند، استانداری نمی خواهیم که از مردم فاصله می گیرد.

زلیکانی با بیان اینکه حال و روز شهرداری خوب نیست تصریح کرد: در پرادخت ها بی عدالتی است، راننده های استیجاری حقوق خود را دریافت نمی کنند، خطابم این است اگر قرار است حقوق این افراد پرداخت نشود چرا بکارگیری می کنید.

نائب رئیس شورای شهر ساری به متوقف شدن پروژه فاز دوم پارک ملل ساری اشاره کرد و افزود: پروژه های شهری آنطور که باید سرعت خوبی ندارد. اگر چه هیچ بهانه ای برای اخذ مجوز نداریم اما پروژه ها به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز