خبرگزاری کار ایران

ستاره پرسپولیس چگونه از فوت مادر خبردار شد؟/ تکرار ماجرای مجتبی جباری برای بشار رسن

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۵۸۴

ستاره پرسپولیس بعد از پایان مسابقه با آرژانتین از فوت مادرش خبردار شد.

به گزارش ایلنا، عبدالخالق المسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره نحوه اطلاع‌رسانی درگذشت مادر بشار رسن، هافبک باشگاه پرسپولیس و تیم ملی این کشور که پیش از بازی نخست تورنمنت چهارجانبه عربستان برابر آرژانتین رخ داد اظهار داشت: ما پیش از آغاز این بازی توسط پدر بشار رسن خبر را دریافت و سپس به جمع‌آوری تلفن‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق اقدام کردیم. می‌خواستیم تا هیچ‌کس از این خبر مطلع نشود و به بشار رسن اطلاعی ندهد. بشار قبل و در طول بازی عراق برابر آرژانتین از درگذشت مادرش مطلع نشده بود و پس از پایان بازی به او اطلاع دادیم.

عضو سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عراق نیز در این رابطه گفت: پدر بشار رسن که او نیز زمانی یک فوتبالیست بود به رئیس فدراسیون فوتبال عراق زنگ زد و از او خواست تا خبر درگذشت مادر بشار رسن پس از پایان بازی با آرژانتین به او داده شود.

به گزارش ایلنا، پیش از این هم مجتبی جباری در فینال جام حذفی سال 87 پدر خود را در روز مسابقه نهایی از دست داداما مسئولان باشگاه با جمع کردن گوشی بازیکنان اجازه رسیدن خبر به جباری را نداد اما بعد از مسابقه این خبر به گوش او رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز