خبرگزاری کار ایران

مجتی شاکری:

امام(ره) نشان داد که مغز ناتوان سکولار توان پیش بردن جامعه را ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۸۴

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: ساختاری که امام ایجاد کردند نشان داد که مغز سکولار ملی‌‌‌‌‌گرایی نمی‌‌‌‌تواند این کشور را پیش ببرد. امام در برابر جریانات متعدد مانع شدند. کار امام قابل قیاس با کاری که مرحوم میرزای شیرازی، آیت‌‌‌الله کاشانی و شهید مدرس کردند، نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور حجت‌‌الاسلام کاظم صدیقی، محمدنبی حبیبی، مجتبی شاکری، مهدی چمران و تعدادی از اعضای این جمعیت و فعالان سیاسی اصولگرا برگزار شد.

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم در توضیحاتی درباره این تشکل گفت: تجربیات طولانی استقرار اسلام ثابت کرد نمی‌‌توان فقط یک دیندار بود و به روابط اجتماعی و بین‌‌المللی کاری نداشت.

وی ادامه داد: فاصله مشروطیت تا فعالیت‌‌‌‌‌های بعدی نتوانست به تغییر نظام و تاسیس نظام اسلامی منجر شود. حتی ۱۵ خرداد همه نیروها پای کار نیامدند و باعث شد، امام تبعید شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما در انقلاب اسلامی تاسیس یک نظام را داریم، اظهار داشت: امام نشان دادند که کردند مغز ناتوان سکولار ملی‌گرا، توان پیش‌برد جامعه را ندارد. منافقین هم به دنبال حکومت بودند اما انها هم در مقابل اندیشه امام نتوانستند کاری بکنند. مرتجعین هم مانع بزرگی بودند و شیعه انگلیس که رهبر انقلاب مطرح می‌کنند، ادامه همان‌ها هستند. امام در برابر جریانات متعدد مانع شدند. کار امام قابل قیاس با کاری که مرحوم میرزای شیرازی، آیت‌‌‌الله کاشانی و شهید مدرس کردند، نیست.

شاکری به صحبت‌‌های ترامپ درباره قدرت و نفوذ ایران اشاره و تصریح کرد: بیان اخیر ترامپ درباره قدرت نفوذ ایران مبنی بر اینکه هفت هزار میلیارد هزینه کردیم برای جلوگیری از نفوذ ایران، یعنی اینکه آنها نتوانسته‌اند جلوی نفوذ ایران را بگیرند نه اینکه نخواهند.

وی افزود: ما در جمعیت جانبازان از فهم دقیقی که از زمان بعثت تا به امروز به ما رسیده را باید به پیش ببریم، ویژگی که در این تشکل وجود دارد این است که جانبازان تا ته خط تجربه مرگ و حیات را رفته‌‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز