خبرگزاری کار ایران

تغییرات در استقلال؛ دو عضو هیات مدیره در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۶۷

هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد و برخی اعضای آن به دلیل منع به کارگیری بازنشسته‌ها از بدنه هیات مدیره جدا خواهند شد.

به گزارش ایلنا، گفته می‌شود که امیرحسین فتحی و حسن زمانی دو عضو هیات مدیره برای ادامه فعالیت در این باشگاه مشکلی ندارند اما وضعیت جواد قراب و عباسی ملکی دو عضو هیات مدیره این باشگاه برای ادامه فعالیت نامشخص است و اگر قانون منع به کارگیری از آبان ماه لازم‌الاجرا شود، بدون شک این اعضا باید از هیات مدیره باشگاه استقلال جدا شوند. از افراد تازه‌ای هم به‌عنوان جانشین این اعضا یاد شده است.

شخصی به نام سلطانی که در خوزستان دستی بر آتش مسائل ورزشی دارد، جزو یکی از کاندیداها برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال است اما تا کنون وزارت ورزش و جوانان این خبر را تایید نکرده و حتی درباره جدایی قطعی قراب و عباسی ملکی خبری را منتشر نکرده است.

اینکه موضوع منع به کارگیری بازنشسته‌ها در آینده دور گریبان امیرحسین فتحی را بگیرد هم هنوز مشخص نیست اما لااقل در ماه‌های آتی ظاهرا او مشکلی برای فعالیت در باشگاه استقلال نخواهد داشت. این وضعیت در حالی هیات مدیره باشگاه استقلال را تحت‌الشعاع قرار داده که زمزمه‌هایی درباره بازنشسته بودن خود فتحی نیز به گوش می‌رسد. ظاهرا فتحی از شهرداری بازنشسته شده اما هنوز حکم بازنشستگی‌اش صادر نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز