خبرگزاری کار ایران

صادرات استقلال به ترکیه؛ دیوار بتنی

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۹۰

مجید حسینی در ترکیه، روز به روز پیشرفت می‌کند و به یک بازیکن کلیدی در ترکیب ترابزون‌اسپور تبدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدافعی که در نقل و انتقالات تابستانی و بعد از کش و قوس‌های فراوان از استقلال جدا شد تا به سوپرلیگ ترکیه برود و برای ترابزون‌اسپور بازی کند. این انتقال، حاصل درخشش حسینی در ترکیب استقلال و البته بازی با پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2018 بود. اتفاقی که باعث شد این مدافع 22 ساله مسیر جدیدی را طی کند و به یکی از لژیونرهای جدید فوتبال ایران در اروپا تبدیل شود.

سایت معتبر «گازتا دامگا» در پوشش اخبار هفته هشتم سوپرلیگ ترکیه به برد شیرین خارج از خانه ترابزون مقابل آخیسارا در شهر بلدیه پرداخت و یک جمله کلیدی درباره حسینی نوشت: «ستاره حسینی در آسمان ترابزون همچنان می‌درخشد.»

 این سایت با اشاره به اینکه سیدمجید حسینی در 5 بازی که این فصل از ابتدا برای تیم ترکیه‌ای به میدان رفته نقش کلیدی در 13 امتیاز کسب شده و ایستادن ترابزون‌‌اسپور در جایگاه پنجم جدول داشته از او به‌عنوان ستاره کلیدی این روزهای یانال کارامان در بازی‌های مهم نام برده است: «بازی هفته اول برابر باشاک شهیر در کنار دو بازی با آلانیااسپور و گزتپه نشان داد مجید حسینی مدافع جوان ایرانی از چه اهمیتی برای ترابزونی‌ها برخوردار است، چون در غیاب این ملی‌پوش بوردو- ماوی‌ها (لقب ترابزون‌اسپور) امتیازی کسب نکردند و با نمایش ضعیف در ساختار تدافعی ناکامی را لمس کردند.» سایت ترکیه‌ای با اشاره به روند انتقال حسینی از استقلال به ترابزون‌اسپور نوشت: «حالا مشخص می‌شود چرا سران باشگاه در تابستان حاضر به پرداخت 300 هزار یورو به استقلال شدند تا حسینی را به خدمت بگیرند. او با 5 بازی در ترکیب اصلی ترابزون در حال حاضر یکی از سه لژیونر برتر فوتبال ایران در آستانه ورود به جام ملت‌های آسیا از حیث کسب امتیاز در بازی‌های باشگاهی است تا ستاره درخشان این روزهای آسمان ترابزون لقب بگیرد.» حسینی که این فصل 450 دقیقه در ترکیب ترابزون‌اسپور حضور داشته، با میانگین نمره 1/7 از 10، جایگاه سوم بهترین لژیونرهای فوتبال ایران را به خود اختصاص داده. در جدول، ابتدا سردار آزمون قرار دارد که نمره 6/7 را کسب کرده و بعد از او هم سعید عزت‌اللهی با همین نمره، در جایگاه دوم ایستاده.

 مجید که به دیوار جدید فوتبال ایران تبدیل شده، با هدف درخشش در ترکیب ترابزون‌اسپور پا به لیگ ترکیه گذاشته و امیدوار است در پایان فصل اول از قراردادش با این تیم، حضور در باشگاه‌های بزرگ را تجربه کند. اتفاقی که با ادامه این روند رو به رشد، به هیچ وجه دور از دسترس این مدافع کم‌حاشیه اما باکیفیت فوتبال ایران نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز