خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبرداد:

صادرات محصولات کشاورزی مازندران به خارج کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۶۱۳

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 154میلیون دلار محصولات کشاورزی مازندران به خارج کشور صادر شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سلیمان حاتم نژاد، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۹۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش ۱۵۴ میلیون دلار ۶ ماهه نخست امسال از مازندران به خارج از کشور صادر شد.

وی افزود: این محصولات به کشور‌های عراق، پاکستان، افغانستان، قزاقستان، ازبکستان، پاکستان، ترکمنستان، ارمنستان، تاجیکستان، گرجستان، اوکراین، اسپانیا، قطر، آذربایجان، امارات، بحرین، هند، لبنان، کویت، امریکا و فدراسیون روسیه صادر شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۱ نفر از متقاضیان دریافت غرفه تک محصولی به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران معرفی شدندتا محصولات تولیدی خود را عرضه کنند.

وی افزود: با هماهنگی اتاق بازرگانی، ۲۴ نفر از صادرکنندگان محصولات کشاورزی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به بانک عامل معرفی شدند که تاکنون ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۵ نفر از آنان پرداخت شد.

حاتم نژاد گفت: اجرای طرح تامین کالا‌های اساسی و توزیع هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد، ۲۸۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۴۰۰ تن روغن ۸۱۰ گرمی و ۷۰ تن خرما در استان از اقدامات این مدیریت در ۶ ماه گذشته بود.

وی افزود: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۶۵۰ مورد بازرسی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌ ها و واحد‌های توزیع کننده نهاده‌ ها و محصولات کشاورزی صورت گرفت و ۱۹۳ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز