خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

عزت، امنیت و آبروی ما از شهداست

کد خبر : ۶۷۸۵۵۳

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا تاکید کرد: باید بدانیم هر آنچه داریم از شهداست؛ عزت، امنیت و آبروی ما از شهدا است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده شهدا که در پنجمین روز از هفته ناجا صورت گرفت اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که امروز به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی توفیق پیدا کردیم تا در منزل خانواده های شهدا حضور و با آنها دیدار و گفت وگو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم هر آنچه داریم از شهداست؛ عزت، امنیت و آبروی ما از شهدا است، اظهار داشت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا "نباید فراموش کنیم شهدا و خانواده های این بزرگوراران را"؛ تا حدی که امکان داشته باشد بایستی به دیدار این خانواده های عزیز رفت.

فرمانده ناجا ادامه داد: وقتی به منزل این خانواده های گرانقدر پا می گذاریم و با آنان از نزدیک دیدار و گفت وگو می کنیم این موضوع در وهله نخست سبب ارتقاء روحیه ما و در درجه بعدی فرصتی برای تبادل نظر و بهره مندی از پیشنهادات ارزنده این بزرگواران است که می تواند ما را در اجرای مطلوب تر مأموریت هایمان یاری دهد.

اشتری با تأکید بر اینکه تا آنجا که ممکن است باید تلاش کنیم تا یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و جانبازان و راهی که آنان ادامه می دهند زنده بماند، تصریح کرد: ما به دیدار این عزیزان می رویم و سلام حضرت آقا را خدمتشان ابلاغ می کنیم که همگی از این موضوع خوشحال می شوند و برای سلامتی و تندرستی ایشان دعای خیر دارند.

وی اضافه کرد: ان شاء الله از عهده مسئولیت هایی که بر عهده ما نهاده شده با سربلندی بیرون آییم.

فرمانده ناجا با بیان با توجه به اینکه مسیر سبز شهدا هم طولانی و هم نورانی است باید برای عبور از این مسیر و رسیدن به درجه رفیع شهادت؛ صبر، بردباری و از جانفشانی داشت که این از ویژگی های بارز شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد امنیت امروز میهن عزیزمان را مدیون ایثارگری های شهدای گرانقدر و خانواده های این عزیزان هستیم.

اشتری افزود: شهدا بهترین پاداش را با رسیدن به قله انسانیت کسب کردند، باید راه و روش آنان همواره در تمام مراحل مختلف زندگی سرلوحه امور خود قرار داده و برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا با جانفشانی و ایثارگری مسیر زندگی خود را انتخاب کردند و توانستند پرچم هدایت را سرافراشته نگه دارند، ابراز داشت: آنان دِین بزرگی بر گردن همه ما داشته و امنیت امروز مدیون آنها هستیم. 

فرمانده ناجا در خاتمه بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا از اولویت های کاری نیروی انتظامی است که در طول سال به صورت مستمر انجام می شود، البته در ایام هفته نیروی انتظامی همواره پررنگ تربوده است.

گفتنی است سردار "اشتری" فرمانده ناجا با هیئت همراه به دیدار تعدادی از خانواده های شهدای نیروی انتظامی رفت که اسامی آنان بدین شرح است:

شهید "محمدرضا قنبری" که در سال ۶۷  در منطقه شاخ شمیران در استان کردستان در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، برادر وی نیز بهرام قنبری از شهدای بسیجی است که در عملیات مرصاد سال ۶۷ در سن ۱۷ سالگی شهید شد.

شهید "علیرضا نعمتی" در سال ۷۵ در منطقه سراوان در حین گشت زنی و تأمین امنیت مردم مورد حمله اشرار قرار گرفت و به درجه شهادت نائل شد.

شهید "احمد مصاحبه" از سربازان ژاندارمری در منطقه دهلران و درگیری با دشمن بعثی به درجه شهادت نائل شد.

شهید "آرش جلیلی بشریه" در سن ۱۷ سالگی و در دوران دفاع مقدس در منطقه آبادان به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز