خبرگزاری کار ایران

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد:

لزوم برخورد قاطع با دانه درشت‌ها در زمینه قاچاق و احتکار کالا

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۸۷

مرجع معظم تقلید با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با دانه درشت‌ها در مسئله قاچاق و احتکار کالا، گفت: باید ببینیم مشکل کجاست و جلوی افراد سود جو گرفته شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  آیت الله "سید محمد علی علوی گرگانی" در دیدار فرمانده ناجا با وی در قم، اظهار داشت: دیدارها و رفت و آمدها بین مراجع و شخصیت های کشوری مهم است چون مردم حاجات خود را با ما در میان می گذارند و ما با شما در میان گذاشته و در نتیجه با حل مشکلات، موجبات رضایتمندی مردم فراهم می شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انتظار ما از نیروی انتظامی توفیق روز افزون در اجرای مأموریت هاست، تصریح کرد: ان شاءالله همواره شاهد موفقیت این نیرو در زمینه برطرف کردن مشکلات بخصوص اقتصادی در کشور باشیم چرا که اثرات سویی در بر خواهد داشت.

آیت الله علوی گرگانی افزود: بایستی دغدغه برطرف کردن مشکلات مردم را داشت، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ما فرمودند وقتی به مسئولان تذکر می دهید من رصد می کنم، از مسئولان می خواهیم که دلسوزی کرده و مشکلات را مرتفع کنند، بایستی همه نیروهای کشوری دست به دست هم داده و مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر این که آینده مملکت ما درخشان است، اضافه کرد: در مسئله قاچاق کالا و احتکار با دانه درشت ها برخورد شود، برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه مردم باید ببینیم مشکل کجاست و جلوی افراد سود جو گرفته شود.

سردار " اشتری" فرمانده نیروی انتظامی نیز طی سخنانی با اشاره به فرارسیدن هفته ناجا، اظهارداشت: امروز توفیق داشتیم به زیارت حرم حضرت معصومه(س) نائل شده و دیدار با مراجع معظم تقلید و علما را داشته باشیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور حضور داشته و توفیق دارد با روحیه جهادی، دینی و انقلابی و بر مبنای قانون، وظایف خود را انجام دهد.

فرمانده ناجا با بیان این که اهتمام پلیس در موضوعات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و فضای مجازی است، افزود: به دلیل نگرانی مردم از مسائل اقتصادی نیروی انتظامی با هم افزایی دستگاه قضائی به این مسئله ورود کرده و نمونه آن دستگیری متهم ۱۰ هزار میلیاردی سکه ثامن بود.

وی با بیان این که در حوزه فرهنگی از سوی پلیس اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: اربعین حسینی (ع)، تسهیل تردد، امنیت زائران و خدمت رسانی به کاروان ها از مأموریت های اصلی ما در این ایام است و از هم اکنون پیش بینی و اقدامات لازم را در این زمینه انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که۳۰ هزار نفر در مرز مستقر می شوند، ابراز امیدواری کرد: همانند سال های گذشته بتوانیم مأموریت اربعین را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز