خبرگزاری کار ایران

دعوت از ۱۰ بازیکن جدید به اردوی تیم امید / سورپرایز برانکو و شفر چشم زلاتکو را گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۵۴

در حالی که بخش دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید، روز دوشنبه ۱۶ مهر خود را به کادر فنی معرفی می‌کنند، اسامی ۱۰ بازیکن جدید برای حضور در این اردو اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در حالی که بخش دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید، روز دوشنبه ۱۶ مهر خود را به کادر فنی معرفی می‌کنند، اسامی ۱۰ بازیکن جدید برای حضور در این اردو اعلام شد.

 بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی فوتبال امید اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است: ابوالفضل درویش‌وند و سعید حسین‌پور(پرسپولیس)، سجاد آقایی (استقلال)، امید دره و ابوالفضل جلالی (سایپا)، نادر محمدی (پیکان)، دانیال جهانبخش (مقاومت)، معراج اسماعیلی (ذوب آهن)، علی کی خسروی (سپاهان)، امین دادمند (نفت اهواز). 

این نفرات به همراه ۳۲ بازیکنی که پیش از این در فهرست دوم بازیکنان تیم امید به این اردو دعوت شده بودند می‌بایست ساعت ۱۴ روز دوشنبه با حضور در مجموعه ورزشی یزدان تهران خود را به کادر فنی تیم ملی امید معرفی کنند.

سعید پورحسینی و سجاد آقایی دو ستاره جوان پرسپولیس و استقلال که در چند بازی اخیر از سوی برانکو و شفر به ترکیب اضافه شده‌اند در این اردو توانسته‌اند نظر زلاتکو کرانچار را به خود جلب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز