خبرگزاری کار ایران

مهاجمان استقلال سه روز کنار هم بازی کنند موقعیت گل نخواهند داشت

نراقی: بازیکنان خارجی استقلال مزاحم تیم هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۳۳

هادی نراقی پیشکسوت استقلال از روند نتیجه گیری این تیم در فصل جاری رضایت ندارد.

هادی نراقی پیشکسوت استقلال در گفت وگو با ایلنا از روند نتیجه گیری این تیم در فصل جاری رضایت ندارد. نراقی به تازگی از سوی استقلال به عنوان یکی از اعضای کمیته انظباطی این باشگاه انتخاب شده است

 

*بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟
تا آنجا که بتوانم بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کنم فقط آخرین بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان را نتوانستم تماشا کنم.

 

*فکر می‌کنید شرایط استقلال خوب باشد؟
استقلال تمام تلاش خودش را می‌کند که ارائه‌گر بازی های خوب باشد اما باید قبول کنیم تیم متلاشی شده است. آن تیمی که فصل گذشته وجود داشت به یکباره خالی شد و اکثر بازیکنانی از این تیم رفتند که همگی جزو نفرات اصلی تیم بودند. باید از مسئولان بپرسیم که چرا اجازه دادند این بازیکنان بروند. این جدایی ها باعث شده تیم از لحاظ نفر در پست‌های مختلف دچار مشکل شود. استقلال باید الان با همین نیروها تا آخر فصل به سوی جلو پیش برود و این ما هستیم که باید سطح توقع را از استقلال کم کنیم.

 

*شما در گذشته مهاجم بودید. عملکرد این منطقه از زمین را چطور ارزیابی می‌کنید؟
من این خط فوروارد را درست نمی‌بینم چون آنها برای دروازه حریف هیچ آزاری ندارند. مهاجم باید در هر لحظه بوی گل بدهد اما این بازیکنان اگرسه روز کنار هم بازی کنند موقعیت گل نخواهند داشت.

 

*عملکرد بازیکنان خارجی تیم چطور بود؟
در ارتباط با بازیکنان خارجی باید بگویم در استقلال جنایت صورت گرفته است. بدترین خسارات را به این باشگاه وارد کرده‌اند. بازیکن خارجی می‌گیرند یا مصدوم است یا روی نیمکت حضور دارد. به نظرمن بازیکن خارجی فقط باید تاپ باشد. حتی اگر متوسط هم باشد به درد نمی‌خورد. اگر قرار است بازیکن خارجی به ایران بیاید و روی نیمکت حضور داشته باشد چه ایراد دارد یک جوان را روی نیمکت قرار دهیم. من فکر می‌کنم این بازیکنان خارجی استقلال مزاحم تیم هستند.

 

*شما به عنوان یکی از نفرات کمیته انضباطی استقلال انتخاب شده‌اید.

این مسئله در آینده نزدیک رسانه‌hی خواهد شد اما من باید یک نکته را بگویم و آن این است که از زمانی که فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشته‌ام به دنبال کارهای شخصی خودم بوده‌ام و هیچ وقت دنبال پست نبوده‌ام نه وقتش را دارم و نه حوصله‌اش را.

 

*اما از سوی فتحی به عنوان یکی از اعضای کمیته انضباطی منصوب شده اید و حسین حسینی هم دروازه بان تیم مرتکب بی انضباطی شده است.
من چون بازی این تیم را ندیده‌ام نمی‌توانم اظهارنظر کنم اما این را می‌دانم از قدیم هیچ مربی ای به بازیکن قول فیکس شدن نمی‌دهد و مربی تلاش می‌کند بهترین نفرات به زمین بفرستد. اگرغیر از این باشد که نمی‌توان تیم و بازیکنان را اداره کرد. اگر دراین اتفاق از من مشورتی بخواهند تلاش خواهم کرد که به باشگاه کمک کنم.

 

*فکر می کنید استقلال در پایان نیم فصل چه رتبه‌ای را کسب کند؟
استقلال کم‌کم به تیم‌های بالانشین نزدیک خواهد شد فقط نیازی به کمی هماهنگی دارد تا اعتماد به نفس خودشان را پیدا کنند. پیش‌بینی‌ام این است که استقلال در پایان نیم فصل جزو سه تیم بالای جدول باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز