خبرگزاری کار ایران

جنجال در انتخابات هیات فوتبال استان خراسان؛

ترکی و قهرمانی رد صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۹۷

دو پیشکسوت داوری کشورمان برای انتخابات هیات فوتبال استان خراسان تایید صلاحیت نشدند.

به گزارش ایلنا، محسن ترکی و محسن قهرمانی دو داور قدیمی فوتبال ایران در انتخابات هیات فوتبال استان خراسان ثبت نام کردند اما به دلیل اینکه نداشتن سابقه مدیریت صلاحیت این دو نفر رد شد چرا که سابقه ورزشی ملاک حضور در انتخابات نیست. موضوعی که بشدت با عصبانیت محسن ترکی داور بازنشسته و رکوددار قضاوت دربی همراه بود. محسن قهرمانی در این رابطه گفت: من که نیامده بودم بمانم. ما در سفر رامسر که با محسن ترکی، حسن کامرانی‌فر و جواد تقی‌پور بودیم صحبت کردیم و تصمیممان براین شد که به این انتخابات ورود کنیم تا بچه های فوتبالی برای فوتبال استان تصمیم بگیرند.

او افزود: من قرار بود ثبت نام کنم و در نهایت به نفع یکی از بچه ها کنار بروم. اما ایرادی که دراساسنامه وجود دارد این است که سابقه ورزشی  ملاک برای انتخابات نیست و شرایط را به گونه ای فراهم آورده است که کسی که سابقه مدیریت در جایی غیر از ورزش داشته اند بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

او ادامه داد: مشکل دیگری که وجود دارد و می توان به آن خرده گرفت این است که قبلا شرایط حضور در انتخابات داشتن مدرک فوق دیپلم به بالا بود اما الان قانون این شده که کسایی که فقط در هیات رئیسه بودند با فوق دیپلم می توانند و افراد دیگر با مدرک معادل لیسانس حق حضور در انتخابات را دارند. موضوع دیگر همین معادل لیسانس است که خیلی کلی است و معیار خاصی ندارد.

قهرمانی همچنین گفت: درست است که من و محسن ترکی را رد صلاحیت کردند اما جای شکرش باقی است که دو سه تا از بچه های اداره کل ورزش و جوانان هستند. آقای کامرانی فر هم هستند که صلاحیتش تایید شده است و مطمئن هستم که قطعا شرکت می کند.» او درباره ناراحتی محسن ترکی گفت:« محسن ناراحتی اش از چیزی است و حق هم دارد. او برای این فوتبال زحمت کشیده است و یادمان نرفته که از سفرخارجی آمده بود و یک روز بعدش دربی را سوت زد. اینکه به او کم لطفی می کنند و درحالی عضو دعوتی فیفا بوده از شرایط مدرسی هم حذف شود.

داور قدیمی فوتبال ایران درباره اینکه محسن ترکی در یکی از مصاحبه هایش ابراز ناراحتی کرده بود که به خاطر مطرح شدن نام فغانی او را قربانی کرده اند گفت: من درجریان این مصاحبه نیستم اما به محسن ترکی به خاطر فداکاری‌اش احسنت می گویم. اودر آن برهه از زمان از حق طبیعی خودش گذشت و در حالی که نفر اول لیست داوران بود AFC درحال جوانگرایی در داوری بود و به همین دلیل محسن کنار رفت تا علیرضا فغانی به در لیست نفر اول باشد. محسن مرامی و معرفتی این کار را کرد و خداراشکر علیرضا فغانی در حال حاضر بهترین داور جهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز