خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی و مواد غذایی، در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۰۵

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با نام (Agro Food ۲۰۱۸) از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مهرماه سال ۹۷ در مرکز همایش ها و نمایشگاه‌های این منطقه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی و چندین شرکت خارجی از کشورهای روسیه و کانادا در فضایی به مساحت بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع و در دو سالن با تعداد ۱۶۰ غرفه به مدت چهار روز برپا می شود.

 رهام قلیچی رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان در خصوص دلایل برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های نوین در حوزه های کشاورزی، محصولات غذایی و صنایع وابسته، فرآهم نمودن فضای آشنایی شرکت های فعال در این زمینه با ظرفیت ها و نیازمندی های یکدیگر، ایجاد بسترهای تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط، و تبادل تجربیات بهمراه توسعه ارتباطات شرکت های استانی، کشوری و بین المللی با محوریت منطقه آزاد انزلی از مهمترین دلایل برگزاری نمایشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه از نکات جالب توجه نمایشگاه محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته؛ برگزاری برنامه های جنبی آموزشی و نمایشگاهی است، افزود: کارگاه های آموزشی آشنایی با روش های نوین واردات و صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی در شرایط کنونی، روش های نوین افزایش فروش در شرایط رکود و آشنایی با روش ها و فرصت های جدید سرمایه گذاری در طول مدت برگزاری نمایشگاه با حضور اساتید ایرانی و اتریشی برپا می گردد.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان افزود: نمایش پخت و عرضه غذاهای محلی گیلانی با لباس محلی از جذاب ترین بخش های جنبی نمایشگاه مزبور خواهد بود که با همکاری شهرداری رشت و فعالین بخش خصوصی این حوزه برپا می شود.

رهام قلیچی در خصوص حوزه های فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه گفت: تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و ... از جمله مهمترین محورهای فعالیت شرکت های حاضر در دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی از سوی مرکز آموزش بازرگانی استان و با همکاری سازمان جهاد و کشاورزی گیلان، سازمان صنعت معدن تجارت استان، شورای اسلامی و شهرداری رشت و شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز