خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایلنا:

45 روستای سیل زده گیلان همچنان مشکل تامین آب دارند/ برق 6 روستا قطع است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۸۴

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: برآورد این است که مشکل روستاها در حوزه برق امروز حل شود و تصور بر این است که نصف مشکلات آب نیز تا امشب حل خواهد شد.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تامین آب و برق روستاهای سیل زده استان گیلان اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب 78 روستا دچار مشکل شد.علیرغم اینکه 48 ساعت قبل از سیل پیش بینی‌هایی شده بود و به تیم‌های عملیات با تجهیزات کامل آماده باش داده بودیم که در منطقه حضور داشته باشند، ولی متاسفانه بارندگی شدت و تداوم بالایی داشت و قدرت تخریب هم تقریبا بی سابقه بود به همین علت امکان امدادرسانی سخت شد.

وی افزود: اکنون از این تعداد روستا 45 روستا مشکل آبرسانی دارند که با استفاده از تانکر و آب‌های بسته بندی تامین آب اضطراری انجام می‌شود. تا زمان کم شدن بارندگی و فروکش کردن سیلاب و باز شدن راه‌های مواصلاتی سریعا تیم‌های عملیاتی را به منطقه اعزام کرده و خطوط را ترمیم می‌کنیم تا آب شرب به دست مردم برسد. 

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو درباره تامین برق استان نیز گفت: اکنون در 6 روستا مشکل داریم با توجه به اینکه هیچ راه دسترسی نداریم، پل‌ها شکسته و راه‌ها از بین رفته به برخی روستاها با نفر تجهیزات ارسال کردیم که روشنایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: برآورد این است که مشکل روستاها در حوزه برق امروز حل شود و تصور بر این است که نصف مشکلات آب نیز تا امشب حل شود و شرایط تامین آب و برق اضطراری داشته باشیم.

جعفرزاده با بیان اینکه بارندگی در گیلان همچنان تداوم دارد، یادآور شد: استان‌های معین هم آماده باش کامل بودند که در منطقه حضور پیدا کنند و اکنون به لحاظ تیم‌های عملیات و تجهیزات در منطقه مشکلی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز