خبرگزاری کار ایران

علی صانعی: امیدوارم قدم اول را مقابل جزایر سلیمان محکم برداریم/ وضعیت اسکان متوسط است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۰۸۸

علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال المپیک پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان گفت: تمرینات خوبی را برگزار کرده و تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب در مسابقات المپیک جوانان است.

به گزارش ایلنا، علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال المپیک درباره وضعیت ملی پوشان پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان در مسابقات المپیک جوانان 20188 آرژانتین گفت: وضعیت ملی پوشان مطلوب بوده و سه روز در محل بازی‌ها تمرین مناسبی داشتیم. شرایط‌مان مناسب است و تمام تمرکزمان روی شروعی مناسب در اولین بازی است. همانطور که می‌دانید اولین دیدار همیشه سخت بوده و با توجه به گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم، باید سعی کنیم بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص وضعیت اسکان تیم ملی فوتسال المپیک گفت: وضعیت اسکان متوسط بوده و در دو روز اول بازیکنان و کادر در یک محل حضور داشتیم  و به صورت تیمی تردد می‌کنیم. محدودیت‌هایی وجود دارد، اما با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت خوشبختانه اتاق کادر از بازیکنان جدا شد و اکنون در شرایط مطلوبی هستیم. دهکده بازی‌ها هم بسیار شلوغ است و چون نمی‌توان از دهکده خارج شد، نسبت به ادوار گذشته شلوغ تر است و این امر کار تیم‌ها را کمی دشوار می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: امیدواریم با شروع بازی‌ها ،قدم اول را محک برداریم و با موفقیت بازی‌های المپیک جوانان را شروع کنیم.

گروه تیم المپیک ایران در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین به شرح زیر است:

گروه A: آرژانتین، مصر، عراق، پاناما و اسلوواکی
گروه BB : برزیل، کاستاریکا، ایران، روسیه و جزایر سلیمان

برنامه زمان‌بندی  مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان به شرح زیر است:

دوشنبه 16 مهر
ایران – جزایر سلیمان، ساعت 2:300 بامداد

پنجشنبه 19 مهر
ایران – برزیل، ساعت 00:300 بامداد

شنبه 21 مهر
ایران – روسیه، ساعت 00:300 بامداد

یکشنبه 22 مهر
کاستاریکا – ایران، ساعت 00:300 بامداد

سه شنبه 24 مهر، مرحله نیمه نهایی
پنجشنبه 266 مهر، بازی رده بندی و فینال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز