خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی تیم فوتسال المپیک در مرکز ملی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۳۸۶

چهل‌وهفتمین اردوی تیم فوتسال المپیک کشورمان با حضور ۱۶ بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، چهل‌وهفتمین اردوی تیم فوتسال المپیک  کشورمان از امروز (شنبه) در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال المپیک کشورمان برای شرکت در اردوی این تیم 16 بازیکن را دعوت کرده است که اسامی آنها در زیر می آید:

سالار آقاپور از آذربایجان شرقی، بلال اسماعیلی از آذربایجان غربی، مسعود یوسف و مهدی مهدی‌خانی از اصفهان، مهدی علیزاده و رضا طهماسبی از ایلام، علیرضا بیات و علی علیمردانی از تهران، شادمان کریمی از کردستان، علیرضا صدیق، رضا تمیزی و مهدی زرچینی از مرکزی، سجاد سرباز و سجاد عادلی‌پور از خراسان رضوی، رضا قنبری از مازندران و فرهاد ابراهیمی از خوزستان.

اردوی فوق تا روز 4 مهر ماه ادامه خواهد داشت. بازیکنان باید عصر روز شنبه 31 شهریورماه از ساعت 13 خود را به کادر فنی معرفی کنند.

رقابت‌های فوتسال المپیک 2018 آرژانتین از 15 تا 26 مهرماه با حضور 10 تیم در بوئنوس آیرس برگزار می‌شود. تیم فوتسال المپیک کشورمان در گروه B با تیم‌های برزیل، روسیه، جزایر سلیمان و کارستاریکا همگروه است.

- گروه‌بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: آرژانتین، مصر، پاناما، عراق و اسلواکی
گروه B: ایران، جزایر سلیمان، کاستاریکا، روسیه و برزیل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز