خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در دیدار با تعدادی از نمایندگان تهران:

راهبرد اصلی پلیس جامعه‌محوری و مردم‌مداری است

کد خبر : ۶۷۶۹۶۴

رئیس پلیس پایتخت در دیدار جمعی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راهبرد اصلی پلیس، جامعه‌محوری و مردم‌مداری است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در دیدار جمعی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در ستاد فرماندهی فاتب با بیان اینکه امروز ناجا در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌‌‌‌های اجتماعی و دفاع از حدود و ثغور این مرز و بوم قرار دارد، گفت: امروز بر اساس تدابیر فرمانده ناجا راهبرد اصلی ما جامعه‌‌محوری و مردم‌‌مداری است و ما خود را یار و یاور مردم می‌‌‌دانیم و همه سعی و تلاش ما خدمت‌‌گذاری به مردم است.

وی با ارائه گزارش اقدامات و فعالیت‌‌های صورت‌‌ گرفته در حوزه تهران بزرگ اظهار داشت: با تدابیر صورت گرفته در تهران بزرگ طرح‌‌های مختلفی در حوزه پلیس‌‌های پیشگیری، آگاهی، امنیت عمومی، مبارزه با مواد مخدر و... انجام شده است که این طرح‌‌‌ها از سوی برخی استان‌‌های دیگر الگوبرداری و اجرا می‌‌شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌‌‌اندازی مراکز مشاوره و مددکاری و اهمیت و بازخورد خوب این مراکز در روند کاهش اطاله دادرسی تصریح کرد: ۳۰ درصد پرونده‌‌های ارجاع شده به کلانتری‌‌‌ها در مراکز مشاوره و مددکاری به صلح و سازش منتج می‌‌شود که این موضوع اقدام مبارکی است که توسط کارشناسان اهل فن ما در مراکز مشاوره رقم می‌‌خورد.

رحیمی افزود: ما خود را خادم مردم می‌‌‌دانیم و تلاش ما بر این است که در هفته نیروی انتظامی خدمات مضاعفی را به مردم عزیزمان ارائه کنیم.

در ادامه این دیدار، محمدرضا عارف، رئیس مجمع نمایندگان تهران با تبریک فرارسیدن هفته ناجا خاطرنشان کرد: کشور ایران و شهر تهران جز امن‌‌ترین کشورها و شهرها است و این مهم مرهون تلاش‌‌‌های نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی است، بیان کرد: جای بسی خرسندی است که پلیس در مواجهه با آسیب‌‌‌های اجتماعی نگاهی آسیب‌‌‌شناسانه دارد و برای حل این آسیب‌‌ها و مشکلات نگاهی اجتماعی و فرهنگی دارد.

نماینده مرد تهران با اشاره به اینکه بررسی آمارهای جرایم و تخلفات صورت گرفته موید حرکت رو به رشد امنیت در سایه تلاش‌‌ها و اقدامات پلیس پایتخت است، یادآور شد: نیروی انتظامی در تامین و حفظ امنیت پیشتاز است و سعه صدر پلیس در مواجهه با مسایل و معضلات مختلف اجتماعی قابل تقدیر و تحسین است. 

در این جلسه، علی مطهری، مصطفی کواکبیان، محمدرضا بادامچی و بهروز نعمتی با تبریک هفته ناجا و تلاش‌‌های پلیس پایتخت در ایجاد و تامین امنیت شهروندان به ارائه دیدگاه‌‌های خود پرداختند.

در پایان این جلسه، نمایندگان از مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰ و مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز