خبرگزاری کار ایران

فهرست تیم ملی انگلیس با سه بازیکن جدید و تمدید قرارداد ساوگیت تا 2020

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۳۶

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس قراردادش با سه شیر را برای 4 سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا پایان جام جهانی 2022 می‌تواند به کارش ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، این خبر در نشست مطبوعاتی اخیر مدافع سابق تیم ملی انگلیس پیش از بازی این تیم مقابل کرواسی و اسپانیا اعلام شد و گویا اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد پاداش عملکرد خوب ساوت‌گیت را در تیم ملی این کشور بدهد چون او بعد از 28 سال نخستین سرمربی شد که سه‌شیر را به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رساند.

ساوت‌گیت گفت: «من خوشحالم این فرصت را دارم که در دو تورنمنت بزرگ بعدی هم می‌توانم تیم ملی را هدایت کنم. این شغل همچنان یک امتیاز باورنکردنی و یک افتخار حقیقی است. در وهله اول باید بگویم تجربه حمایتی که مردم کشورمان تابستان امسال از تیم ملی انجام دادند، چیزی خاص بود و دیدن اینکه این تیم جوان در سال‌های آینده می‌تواند تا چه مراحلی پیشروی کند، فوق‌العاده است.»

اندکی پس از تأیید قرارداد جدیدش، ساوت‌گیت 48 ساله فهرست 25 نفره تیمش برای بازی‌های پیش رو مقابل کرواسی و اسپانیا را هم اعلام کرد که در این فهرست حضور جیدون سانچو، پدیده تیم فوتبال بوروسیا دورتموند، جلب توجه می‌کند.

بازیکن سابق آکادمی باشگاه منچسترسیتی در این فصل به خاطر عملکرد خوبش در کانون توجه قرار گرفته است. این بازیکن 18 ساله در این فصل بوندس‌لیگا 5 پاس گل داده که تا این لحظه بالاترین تعداد در میان تمام بازیکنان شاغل در 5 لیگ برتر فوتبال اروپا است.

علاوه بر سانچو، ساوت‌گیت جیمز مادیسون بازیساز لسترسیتی و میسون مونت، بازیکن چلسی که به صورت قرضی در دربی‌کانتی بازی می‌کند را هم برای نخستین بار به تیم ملی انگلیس فراخوانده است.

فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس

دروازه‌بان‌ها: پیکفورد (اورتون)، بوتلند (استوک‌سیتی)، مک‌کارتی (ساوتهمپتون) و بتینلی (فولام)

مدافعان: مگوایر (لسترسیتی)، آرنولد (لیورپول)، گومز (لیورپول)، دنی رز (تاتنهام)، لوک شاو (منچستریونایتد) تارکوفسکی (برنلی)، استونز (منچسترسیتی)، واکر (منچسترسیتی)، تریپیر (تاتنهام)

هافبک‌ها: دایر (تاتنهام)، بارکلی (چلسی)، چابولا (واتفورد)، هندرسون (لیورپول)، مادریسون (لسترسیتی)، مونت (دربی)، وینکس (تاتنهام)

مهاجمان: کین (تاتنهام)، رشفورد (منچستریونایتد)، استرلینگ (منچسترسیتی)، ولبک (آرسنال)، سانچو (بوروسیا دورتموند)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز