خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران آبفای خوزستان مقابل ساختمان اداره کل

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۷۶۹

جمعی از کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی آستان خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن ۷ تا ۱۲ ماه مزد خود، مقابل ساختمان اداره کل آب و فاضلاب روستایی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شبکه آب و فضلاب روستایی استان خوزستان درحالی‌که پارچه نوشته‌ای خطاب به مدیرعامل آب و فاضلاب استان همراه داشتند، صبح امروز شنبه (چهاردهم مهر ماه) به پرداخت نشدن ۷ تا ۱۲ماه حقوق و عیدی و پاداش سنوات خود معترض شدند.

این کارگران گفتند: مطالبات صدها نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان چند ماه است پرداخت نشده و ما بارها خواستار پرداخت این مطالبات شده‌ایم.

آنها افزودند: تاکنون به مشکل ما رسیدگی نشده و در سال‌های اخیر دریافت منظم حقوق به دل‌مان مانده است.

یکی از کارگران معترض گفت: حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیریم اما در ۷ ماه گذشته پولی دریافت نکرده‌ایم و امرار معاش‌مان با دستفروشی و مسافرکشی می‌گذرد که با وضعیت فعلی اقتصاد کشور درآمد فعلی‌مان کفاف زنگی‌مان را نمی‌دهد.

طبق اظهارت وی، شرکت‌های پیمانکاری یک ساعت اضافه‌کاری برای کارگران رد نمی‌کنند و برای امضای قرارداد نیز برگه سفید جلوی‌ آنها می‌گذارند.

آنها گفتند: بدون شک  قبول چنین شرایطی از روی ناچاری است و کماکان شرمنده زن و فرزندان خود هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز