خبرگزاری کار ایران

با یک تغییر، دوباره برابر طلایی پوشان

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۳۹

استقلال تهران به فاصله چهار روز دومرتبه در مسجد سلیمان میهمان شاگردان علیرضا مرزبان است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران بازی معوقه هفته ششم برابر نفت مسجد سلیمان را امروز از ساعت 18:15 در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار می‌کند. آبی پوشان به دلیل شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در زمان مقرر حاضر به برپایی این مسابقه نشده بودند.

شاگردان وینفرد شفر چهار روز پیش در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر طلایی پوشان قرار گرفته بودند و با گل روح اله باقری در وقت‌های اضافه جواز صعود به دور بعدی را کسب کردند.

خسرو حیدری غایب قطعی این بازی است و به جای او میثم تیموری در لیست 18 نفره حضور دارد. مارکوس نیومایر هم پس از بازگشت از دوران مصدومیت هنوز به آمادگی کامل نرسیده و شرایط بازی را به دست نیاورده است.

دروازه بان استقلال در این بازی به احتمال بسیار زیاد مهدی رحمتی است که در دو بازی اخیر برابر پرسپولیس و نفت موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده بود و گزینه مورد اعتماد وینفرد شفر در قفس توری آبی پوشان است.

در خط دفاعی و هجومی شفر به احتمال بسیار زیاد تنها یک تغییر خواهد داشت و پس از نمایش ضعیف الحاجی گرو در بازی گذشته او ترجیح می‌دهد روح اله باقری به عنوان مهاجم هدف در نوک خط حمله حضور دشته باشد.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، روح اله باقری و اللهیار صیادمنش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز