خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هیچ قدرتی نمی تواند قدرت نظامی ایران را تسخیر کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۱۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هیچ قدرتی نمی تواند قدرت نظامی ایران را تسخیر کند.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری با اشاره به قدرت نظامی ایران و تاکید بر اینکه هیچ کشوری نمیتواند با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را تسخیر کند اظهار داشت: اینجا ایران سرزمین دلیران و شیران است؛ دشمن حواسش جمع باشد با دم شیر بازی نکند.

وی با تاکید بر پشتیبانی و حمایت از ولی فقیه با وحدت کلمه افزود: ما امروز نباید اجازه دهیم دشمنان خط و راه امام (ره)را تحریف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حفظ ارزشهای انقلابی، ادامه راه شهیدان است.

وی به حمله تروریست ها در رژه نظامی اهواز اشاره کرد و افزود: سپاه برای انتقام خون شهدای اهواز از غرب کشور موشک باران کرده و بیش از 40 نفر از سران تروریست ها و تکفری ها را به درک واصل کردند ؛ما از سپاه و نیروهای مسلح تشکر میکنم.

آیت الله طبرسی به همایش بسیجیان محمد رسول الله روز گذشته در سراسر کشور اشاره کرد و تصریح کرد: در این همایش بسیجیان عظمت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و با نوای "هیهات من الذله" بار دیگر عشق و ارادت خود را به رهبری و اهل بیت (ع) به همگان ثابت کردند .

خطیب  امروز نماز جمعه ساری به نوسازی دولت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: دولت در این نوسازی با پایین آوردن نرخ دلار فعالیت اقتصادی خود را شروع کرد که موجب دلگرمی وشادابی مردم شد ما نیز از دولت قدردانی می کنیم.

وی در ادامه از دولت خواستار شد تا این روند را در دور دوم تحریم ترامپ ادامه دهد و بر تنظیم بازار نظارت بیشتری داشته و قیمت دلار را در سطح مقبول حفظ کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز