خبرگزاری کار ایران

پاپی‌زاده خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح تحول روشنایی معابر شهرستان دزفول

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۰۹

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، از آغاز عملیات اجرایی طرح تحول روشنایی معابر شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، عباس پاپی‌زاده اظهار داشت: به منظور حل مشکل روشنایی معابر دزفول، طرح تحول روشنایی از فردا در کوی مدرس  اجرایی می شود.

وی افزود: پس از جلسه با معاون وزیر نیرو اعتبارات و تجهیزات این طرح تصویب شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات فاز اول طرح تحول روشنایی معابر دزفول فردا از کوی مدرس دزفول آغاز خواهد شد و در فاز بعدی بافت قدیم و سایر مناطق به مرور انجام خواهد گردید.

وی ادامه داد: به دلیل تغییر ساعات، بیشتر وقت مردم در اوقات تاریکی است و بحث روشنایی معابر در جلوگیری از تصادفات و همچنین مبحث امنیت بسیار ضروری است.

پاپی‌زاده در ادامه از اجرای زیر زمینی کردن کابل های برق شهری خبر داد و گفت: به موازات طرح روشنایی معابر دزفول، زیر زمین سازی کابل های برق نیز در حال مطالعات اجرایی می باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به خطرات ناشی از هوایی بودن کابل های برق شبکه توزیع برق این پروژه علاوه بر رفع خطرات، باعث زیباسازی منظره شهری می شود.

نماینده دزفول تصریح کرد: این طرح که مطالعات آن در حال انجام است از دو خیابان شریعتی و امام خمینی آغاز می شود و به مرور تمام کابل های معابر زیر زمینی خواهد شد.

پاپی‌زاده ادامه داد: با زیر زمین سازی کابل های برق و همچنین یکسان سازی تابلوهای فروشگاه ها در دو خیابان اصلی دزفول، شاهد تصویری زیبا از منظره شهری دزفول خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز