خبرگزاری کار ایران

نشست مسئولان برای حل مشکلات ورزشگاه

بازدید مسئولان شهر تبریز و مالک تراکتورسازی از ورزشگاه یادگار امام (ره)

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۶۶

شهردار تبریز و مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مالک باشگاه تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کردند تا مشکلات این ورزشگاه برطرف شود.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه مدیرعامل باشگاه بعد از ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران باشگاه در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور پیدا کرد، محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی نیز به همراه ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز و ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان  در این ورزشگاه حضور پیدا کرده و به بازدید از شرایط استادیوم پرداخت.

مسئولان استانی امروز گرد هم آمدند تا مشکلات استادیوم یادگار امام تبریز حل شود تا هواداران بتوانند با کمترین مشکلات در ورزشگاه حاضر شوند.

در این بازدید وضعیت مسیرهای دسترسی به استادیوم یادگار امام (ره) به منظور سهولت دسترسی تماشاگران فهیم تراکتورسازی به این استادیوم بازدید و دستورات لازم جهت ساماندهی این مسیر را صادر شد.

شهردار تبریز در این بازدید اظهار داشت: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز در خصوص تأمین قیر جهت آسفالت ریزی این مسیر دسترسی، با شهرداری تبریز همکاری می کند.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی نیز در این بازدید گفت: جاده های دسترسی و مسائل داخلی استادیوم با حضور شهردار تبریز و مدیرکل ورزش و جوانان استان بررسی شد که امیدواریم با هماهنگی های لازم، این نواقص بزودی رفع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز