خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی در یادگار آماده بازی با پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۰۹

تیم تراکتورسازی تمرین امروز خود را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کرد تا آماده دیدار مقابل استقلال شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی، سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان از ساعت ۱۴ و ۳۰ با حضور در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز آماده دیدار مقابل استقلال تهران شدند.

در این تمرین برنامه تیمی سرخ‌پوشان برای بازی جمعه توسط مجتبی حسینی و سایر مربیان به بازیکنان گوشزد شد و یحیی گل‌محمدی نیز بر عملکرد بازیکنانش نظارت کرد.

شاگردان گل محمدی در این تمرین برنامه های خود را برای دیدار مقابل استقلال در زمین برگزاری مسابقه مرور کردند تا ۲ روز قبل از بازی از شرایط زمین باخبر باشند.

بازیکنان و مربیان تراکتورسازی وضعیت کیفی چمن ورزشگاه را مطلوب و آن را مهیای دیدار مقابل استقلال دانستند.

مظاهر رحیم پور برنامه های اختصاصی برای فاخر تهامی در نظر گرفت تا او دوران مصدومیت را پشت سر بگذارد و آمادگی لازم برای بازگشتی دوباره کسب کند.

مسئولان چمن ورزشگاه نیز در تمرین امروز حاضر شدند و توضیحاتی درباره تغییرات انجام شده در چمن به کادر فنی تیم ارائه دادند. محمد نوری نیز تمرینات اختصاصی انجام داد.

تراکتورسازی از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میزبانی تیم استقلال تهران می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز