خبرگزاری کار ایران

مغضوب یحیی با بازوبند برمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۱۱۴

مهاجم محبوب تراکتوری‌ها در بازی با استقلال کاپیتان این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد ابراهیمی، مهاجم با تجربه تراکتورسازی که محبوبیت بالایی میان هواداران این تیم دارد، مدتی است رابطه‌اش با گل‌محمدی شکراب شده است و در هفته‌های اخیر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب نیافته است.

در اواخر نیم فصل نخست بود که بحث اختلاف ابراهیمی با سرمربی تراکتورسازی رسانه‌ای شد که به سرعت از سوی عوامل باشگاه تکذیب شد ولی با شروع نقل و انتقالات نیم فصل و اعلام فهرست مازاد تراکتوری‌ها مشخص شد این موارد زیاد هم دور از واقعیت نبوده است.

ابراهیمی البته به دلیل محبوبیت بالا روی سکوها و با فشار هواداران تراکتورسازی در این تیم ماندنی شد ولی گل‌محمدی بعد از آن دیگر روی خوش به مهاجم سرعتی تیمش نشان نداد و در 2 دیدار نیم فصل دوم تیمش و دیدار با استقلال خوزستان در جام حذفی در ترکیب اولیه و اصلی تیم جایی نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی بازی وارد زمین می‌شد.

تراکتوری‌ها روز جمعه باید در دیدار حساس میزبان استقلال تهران باشند و این دیدار حیاتی برای سرخپوشان تبریزی اگر با نتیجه‌ای جز پیروزی همراه شود، حواشی زیادی برای این تیم و کادرفنی به همراه خواهد داشت.

از طرفی غیبت امید عالیشاه به دلیل مصدومیت، دست گل‌محمدی را در پست وینگر خالی گذاشته است و نزدیک‌ترین گزینه برای به میدان رفتن به جای عالیشاه، محمد ابراهیمی است.

ابراهیمی در صورت حضور در میدان با توجه به محرومیت مهدی کیانی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو خواهد بست تا بازگشتش به ترکیب تراکتورسازی به عنوان کاپیتان تیم باشد.

باید دید گل‌محمدی به مهاجم باتجربه تیمش در این نبرد سخت میدان می‌دهد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز