خبرگزاری کار ایران

واکنش فیلسوفانه‌ی ناواس به جدایی رونالدو و خلا او در رئال

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۵۲

دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مادرید جدایی ستاره پرتغالی را در نتایج این تیم دخیل می‌داند.

به گزارش ایلنا، کیلور ناواس ، دروازه‌بان اهل کاستاریکای رئال‌مادرید در دیدار با زسکا مسکو درون دروازه قرار گرفت تا سیاست یک دروازه‌بان برای اروپا و جام حذفی و یکی برای لیگ تداوم پیدا کند، اما بعد از آنکه روند گل نزدن رئال‌مادرید ادامه پیدا کرد و به سه بازی رسید، اعتراف کرد جای کریستیانو رونالدو در تیم خالی است. رونالدو که فصل قبل در رقابت‌های مختلف 44 گل برای رئال زده بود و درمجموع آمار گلزنی خارق‌العاده‌ای برای سفیدها داشت، تابستان به یوونتوس رفت.

ناواس  گفت: «کریستیانو انتظارات را در رئال‌مادرید خیلی بالا برد اما شما نمی‌توانید با انگشت، خورشید را بپوشانید. او وقتی اینجا بود گل‌های خیلی زیادی زد اما حالا متعلق به گذشته است و نمی‌توانیم در گذشته زندگی کنیم.»

او ادامه داد: «ما ناراحت هستیم چون آنها یک موقعیت داشتند و از آن استفاده کردند اما ما موقعیت‌های استثنایی داشتیم و به گل نرسیدیم. بدشانس بودیم. می‌خواهیم گلزنی را دوباره شروع کنیم.» رئال قبل از تعطیلات بازی‌های ملی فرصت دارد که در بازی با آلاوس به روزهای گلزنی و پیروزی بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز