خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید؛

مدیران استانی خود را ملزم به حضور در کارگروه‌ها و جلسات بدانند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۶۸

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران استانی خود را ملزم به حضور در کارگروه‌ها و جلسات بدانند، تاکید کرد: اگر مدیری کار واجب‌تری نسبت به حضور در کارگروه‌ها و جلسات استانی دارد به کار خود برسد ما نیز به تکالیف قانونی خود عمل می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری امشب در کارگروه رفع موانع تولید استان گیلان با اشاره به غیبت برخی مدیران در جلسات و کارگروه‌های استانی گفت: برای یک مدیر چه اقدامی مهم‌تر از شرکت در کارگروهی همچون کارگروه رفع موانع تولید که در آن به امور تولیدکنندگان در مسیر رونق اشتغال پرداخته می‌شود، است. 

وی با بیان اینکه در تعیین وقت جلسات تلاش ما بر این است در ساعات غیر اداری تشکیل شود تا به امورات مردم خللی وارد نشود، اظهار داشت: هر مدیری که عذر موجه داشته باشد موظف است به دبیرخانه کارگروه اعلام و هماهنگ کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مدیرانی که در جلسه امروز غیبت داشتند ظرف سه روز کاری دلیل عدم حضور خود را به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اعلام کنند، تصریح کرد: اگر دلایل اعلام شده قانع کننده نباشد به وزیر مربوطه گزارش می‌کنم و عذر وی را از ادامه فعالیت در استان گیلان می‌خواهم.

سالاری افزود: برخی از مدیران استانی نیز که در جلسه حاضر می‌شوند نسبت به رفع مشکلات و موضوعات طرح شده، راهکاری ارائه نمی‌کنند.

وی به حضور منظم و همکاری اکثریت مدیران استانی و مشارکت در پیشبرد اهداف جلسات اشاره و خاطرنشان کرد: مصوبات و سوابق گذشته این کارگروه در هر پرونده باید توسط دبیرخانه در جلسات اعلام تا اجرایی شدن آن به صورت دقیق رصد شود.

در این جلسه به مشکلات 9 واحد تولیدی استان رسیدگی و تصمیمات لازم در جهت رفع آن مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز