خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته ناجا انجام می‌شود؛

اجرای ۴۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۴۳

به مناسبت هفته ناجا که از ۱۳ تا ۱۹ مهر با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» نامگذاری شده است، ۴۸۰ عنوان برنامه در استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، به مناسبت هفته ناجا که از 13 تا 19 مهر امسال با شعار«پلیس مقتدر، امین مردم» نامگذاری شده برنامه های متعددی از سوی نیروی انتظامی استان زنجان پیش بینی شده است.به همین منظور در نخستین روز از این هفته با شعار پلیس، جامعه ایمان، ارزش های اسلامی و رافت و مهربانی مراسم پیاده روی خانوادگی با مشارکت کارکنان و خانواده‌های آنان و مراسم سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی در خطبه های پیش از نماز جمعه پیش بینی شده است.

در دومین روز از این هفته با شعار پلیس، انضباط اقتدار و امینت پایدار، مراسم صبحگاه عمومی نیروهای مسلح، افتتاح پروژه راهور و کلانتری 11 شهرستان زنجان، افتتاح پروژه ستاد فا. شهرستان زنجان و اهداء خون توسط کارکنان نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین در سومین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، حرفه گرایی، تخصص و کارآمدی، نشست تخصصی و هم اندیشی فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه ها با شورای معتمدین پلیس برگزار می شود.

در چهارمین روز از هفته نیروی‌انتظامی با شعار پلیس، آموزش‌همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی؛ همایش موتورسواران قانونمند و اهدای کلاه ایمنی به راکبین، ملاقات مردمی فرماندهی نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

اجرای مراسم قرائت پیام مهر در مدارس استان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و راه اندازی قطار نظم و دوستی از برنامه های پنجمین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، خدمتگزاری، پاسخگویی و امانت داری است.

در ششمین روز از هفته ناجا با شعار پلیس، دانش بنیانی، پژوهش محوری و روزآمدی همایش راهوران محله و در آخرین روز از این هفته با شعار پلیس، حماسه حسینی، ولایت مداری، ایثار و شهادت مراسم کوهپیمایی کارکنان، تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و غبارروبی مزار شهدا برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز