خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کردستان:

امنیت امروز کردستان امنیتی پایدار و مردمی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۵

تأمین امنیت در جامعه از وظایف نیروی انتظامی است از این رو تعامل و همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌ها در خصوص تأمین امنیت جامعه امری مهم و اساسی است.

ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی کردستان، امنیت امروز استان را امنیتی کاملاً پایدار و مردمی دانست و گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، جعفر آژنگ روز شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی امسال «اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون مداری و روز آمدی» است که نیروی انتظامی تمامی هدف خود را برای معرفی و آگاهی بیشتر فعالیت‌ها و نیز ارائه خدمات بیشتر به مردم متمرکز خواهد کرد.
وی با بیان اینکه، امنیت ضروری‌ترین نیاز هر جامعه است، گفت: تأمین امنیت در جامعه از وظایف نیروی انتظامی است از این رو تعامل و همکاری دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها در خصوص تأمین امنیت جامعه امری مهم و اساسی است.
آزنگ تصریح کرد: پلیس در خدمت مردم و برای مردم است و اگر همکار‌ی مردم با پلیس نباشد مطمئناً در برخی از مأموریت‌های خود با موفقیت مواجه نخواهد شد.
وی، فعالیت اصحاب رسانه را یکی از عوامل مهم و مؤثر در جهت برقراری امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه با توجه به داشتن ارتباط مستقیم با جامعه و مردم می‌توانند در جهت ایجاد امنیت نقش مهمی داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان در ادامه سخنانش یادآور شد: برنامه‌های هفته ناجا از امروز شنبه ۱۳ مهرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد.
آژنگ به تشریح برنامه‌های این هفته در کردستان پرداخت و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری همایش عشایر مرزدار و مرزبانان همزمان با هفته ناجا، تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه ترافیکی، بازدید دانش‌آموزان از یگان‌های انتظامی، همایش همیاران و فرهنگ یاران پلیس و نمایش اقتدار و توان عملیاتی یگان‌های ویژه، از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی کردستان در گرامیداشت هفته ناجاست.
وی در پایان سخنانش، اعزام گروه‌های پزشکی و امدادی به روستا‌ها، ویزیت رایگان شهروندان در مراکز درمانی نیروی انتظامی، اعزام، شرکت در نماز جمعه، برگزاری رزمایش امداد و نجات، برگزاری نشست‌های تخصصی با دانشگاه‌ها، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، برگزاری محفل انس با قرآن و ملاقات عمومی و چهره‌ به چهره فرماندهان انتظامی استان با مردم را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در این هفته عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز