خبرگزاری کار ایران

قدردانی اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی از ۴ تجربه موفق سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۵۴۴

اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی(ایسا)، از ۱۹ طرح شرکت کننده سازمان تامین اجتماعی در این رقابت بین المللی، ۴ طرح را شایسته اعطای تقدیر نامه و ۱۵ طرح را واجد شرایط اعطای گواهینامه تایید تجربه موفق برگزیدند.

به گزارش ایلنا، مراسم ویژه اعلام نتایج و اعطای جایزه طرح رقابت تجربیات موفق سازمان‌های عضو که مهمترین رویداد اجلاس منطقه‌ای تامین اجتماعی آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۱۸ به شمار می رود، در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

در این نشست مقامات بلند پایه دولت مالزی، اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان بیش ۱۰۰ هیات از ۵۶ کشور در منطقه آسیا و اقیانوسیه حضور دارند.

تقدیرنامه‌های طرح‌های برگزیده سازمان تامین اجتماعی، توسط دکتر بروئر – رئیس اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی به «محسن سرخو»، عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اعطاء شد.

طرح‌های ۴ گانه سازمان تأمین اجتماعی که مورد تقدیر قرار گرفتند شامل خدمات بیمه‌ای الکترونیک: کارآمدتر و اعتماد پذیرتر؛ پذیرش الکترونیکی بیماران: تلفنی، اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، کد دستوری USSD؛ ارائه خدمات سیار تامین اجتماعی از طریق تلفن همراه و همچنین جایگزینی نسخ الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی کاغذی هستند.

شایان ذکر است در این رقابت، تعداد ۷۶ طرح از ۲۰ سازمان عضو مستقر در ۱۵ کشور منطقه، به دبیرخانه ایسا ارسال و از منظر ارتباط موضوعی، قابلیت انطباق و رعایت شاخص های کمی و کیفی رهنمودهای ایسا، و تنظیم طبق الگوی استاندارد پایگاه داده‌های ایسا، مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

طرح‌های شرکت کننده در این رقابت که مورد تایید و پذیرش مرکز تعالی ایسا و هیات داوری بین‌المللی واقع شدند، در سه سطح مختلف جهت اعطای تقدیرنامه ویژه، تقدیرنامه، و گواهینامه تایید تجربه موفق، طبقه بندی شدند.

طرح‌های شایسته دریافت گواهینامه تایید تجربه موفق و دستاوردهای برجسته سازمان‌های تامین اجتماعی عضو ایسا در پایان دومین روز اجلاس منطقه‌ای تامین اجتماعی معرفی خواهد شد.

تمامی طرح‌ها در بانک اطلاعاتی و پایگاه داده‌های تجربیات موفق در سایت ایسا بارگذاری و با همه سازمان های عضو اتحادیه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز