خبرگزاری کار ایران

تزار مالی باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

گزارشی از جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین بوشهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۰۵

سخنگوی هیات مدیره باشگاه شاهین بوشهر گفت: با توجه به پاسخ سازمان بازرسی آقای باستین مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، عبدی پور سخنگوی هیات مدیره باشگاه در گفتگویی اظهار داشت: جلسه هیات مدیره باشگاه ظهر امروز (سه شنبه ۱۰ مهرماه) با حضور اکثریت اعضا و موضوع تعیین تکلیف مسئله دو شغله بودن مدیر عامل باشگاه آغاز شد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه در این خصوص افزود : با توجه به استعلام گرفته شده توسط آقای خورشیدیان (ریاست هیات مدیره باشگاه) از سازمان بازرسی و پاسخ ارسالی این سازمان و توصیف پاسخ با توجه به اینکه چارت دقیق سازمانی باشگاه هنوز مشخص نشده و مدیر عامل نیز بدون دریافت حقوق و مزایا فعالیت دارد وضعیت فعلی مدیر عامل باشگاه تعریف شغلی ندارد.

وی اذعان داشت: با توجه به پاسخ سازمان بازرسی و اینکه اکثریت اعضا  تمایل به ادامه فعالیت آقای باستین داشتند، خوشبختانه مسئله ادامه فعالیت مدیر عامل هم از ابهام خارج شد تا آقای باستین به انجام امورات و مسئولیت خود ادامه دهند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه اشاره کرد: در ادامه جلسه آئین نامه انضباطی باشگاه با انجام اصلاحاتی در متن مورد تصویب قرار گرفت تا مدیر عامل باشگاه در اولین فرصت این آئین نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال نماید تا وارد فاز اجرایی شده و اعضای کمیته انضباطی باشگاه نیز مشخص و معرفی شوند.

این مقام مسئول توضیح داد: مقرر شد تمامی مصوبات هیات مدیره بصورت مدون و مکتوب جهت اجرا به مدیر عامل ابلاغ شود و در ادامه قرار شد در جلسه آینده لیست دریافتی ها و هزینه کرد باشگاه از ابتدای فصل تاکنون و همچنین هزینه هایی که شخصا انجام داده اند از طرف مدیر عامل جهت مشخص شدن تراز مالی به هیات مدیره اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز