خبرگزاری کار ایران

عبدالـله جاسم: پرسپولیس هواداران فوق العاده ای در ایران دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۳۸

پیشکسوت السد درباره دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالـله جاسم السلیطی درباره بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس که از ساعت 18:45 دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه آغاز می‌شود گفت: السد باید از فرصت میزبانی بازی رفت در رسیدن به یک پیروزی ارزشمند پیش از بازی برگشت در تهران بهره ببرد. این بازی کلید ورود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است و پیروزی در خانه همیشه آسان‌تر خواهد بود.

وی افزود: تیم‌های ایرانی از تماشاگران فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و حریفان خود را از این طریق در بازی‌های خانگی تحت فشار زیادی قرار می‌دهند. السد تمام شرایط لازم را برای پیروزی مقابل پرسپولیس در دوحه دارد و باید بهترین نتیجه را کسب کند. بازیکنان السد اهمیت پیروزی بزرگ و دریافت نکردن گل در بازی امروز برابر پرسپولیس را به خوبی می‌دانند. این مرحله سخت و ظریفی در لیگ قهرمانان آسیا است.

سعید المسند، مربی فوتبال قطر نیز اظهار داشت: السد دارای توانمندی لازم برای پیروزی برابر پرسپولیس با توجه به بازی‌هایی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است. السد یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا است و اطمینان دارم که می‌تواند بهترین سطح فنی را برابر پرسپولیس ارائه دهد. بغداد بونجاح و اکرم عفیف به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در تیم السد هستند. این بهترین فرصت برای تیم السد جهت استفاده از مهره‌های خود جهت صعود به فینال این رقابت‌ها در بازی رفت با پرسپولیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز