خبرگزاری کار ایران

آمار بازیکنان سرماخورده به 5 نفر رسید / دستور برانکو: کولرها را خاموش کنید

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۷۷

پزشکان پرسپولیس از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت بازیکنان دریغ نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در مقابل السد با کمبود بازیکن روبرو است و آنها با مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی خود در این مسابقه حساس مواجه هستند.

در این میان در چند روز گذشته چند بازیکن پرسپولیس هم درگیر سرماخوردگی ‌شدهاند و برانکو را بیش از پیش نگران کرده‌اند.

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد سیدجلال‌حسینی، سیامک نعمتی، شایان‌مصلح و شجاع خلیل زاده درگیر سرماخوردگی هستند. کار به جایی رسیده که برانکو دستور داده کولرهای محل اقامت سرخپوشان و ماشینی که وظیفه‌ی جابجایی بازیکنان را دارد را  را خاموش کنند تا بیش از این برای بازیکنان این تیم اتفاقات غیرمترقبه رخ ندهد.

کادر پزشکی این تیم در تلاش هست هر طور شده بازیکنان سرماخورده را در بهترین حالت جسمانی در اختیار کادرفنی قراردهد تا آنها دست بازتری برای چینش نفرات داشته باشد.

طب سنتی یکی از روشهایی است که در دو روز گذشته پزشکان پرسپولیس برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند که نشان دهنده وخامات اوضاع برای پرسپولیس و برانکو دارد و باید ببینیم بازیکنان مریض این تیم با چه میزان از آمادگی پای به استادیوم جاسم بن حمد خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز