خبرگزاری کار ایران

پورعلی گنجی: نگفته بودم که گل می زنم/ در بلژیک اشتباهات خودم را اصلاح می کنم

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۶۳

مدافع ایرانی یوپن درباره گلزنی اش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی‌گنجی با اشاره به این که در رختکن تیم یوپن وعده گلزنی در بازی هفته نهم ژوپیلر لیگ بلژیک برابر تیم کورتریک داده بود گفت: نه، نگفته بودم که گل می‌زنم.

ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن سپس با خنده اظهار داشت: کار نخست من در یوپن  بازی در خط دفاعی و کمک به تیم است. پس از آن با تکیه بر توانمندی‌هایم اگر بتوانم گلزنی هم می‌کنم، در این صورت خوشحال خواهم بود. می‌خواهم توانمندی‌های دیگرم علاوه بر خط دفاعی را هم نشان دهم.

مرتضی پورعلی‌گنجی ادامه داد: در تیم تحت هدایت ماکلله پروسه کسب پیروزی با انسجام و مشارکت یازده بازیکن به آرامی در حال پیاده شدن است. ژوپیلر لیگ بلژیک نیازمند تمرکز زیادی است و مبارزه در هر بازی تا دقیقه 90 ادامه دارد. این اتفاق خوبی برای آینده من است و می‌توانم با یادگیری در لیگ بلژیک اشتباهات خود را اصلاح کنم.

ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن را پله‌ای برای پیشرفت و موفقیت در آینده خود می‌داند. وی گفت: تیم یوپن تاکنون به صورت کلی در بازی‌های خارج از خانه موفقیت بیشتری کسب کرده است. حالا پس از کسب 7 امتیاز در زمین حریفان باید به دنبال پیروزی و گلزنی در خانه باشیم. از دست‌دادن امتیازهای زیاد خانگی طبیعی نیست. باید این جنبه خود را بهبود دهیم اما نباید جمع‌آوری امتیازهای خارج از خانه را هم فراموش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز