خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد:

دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در حوزه اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۲۹

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در حوزه اقتصاد، نیروی انتظامی است، در این راستا تعدادی از این افراد مخل دستگیر شدند و امیدواریم دادگاه برخورد محکمی با آنها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی، ایمنی (ایپاس2018) با بیان اینکه 95 درصد تجهیزات نیروی انتظامی داخلی است و امیدواریم به صددرصد برسد و روی پای خودمان بایستیم، گفت: پلیس حضور خوبی در مرزها، شهرها، جاده‌ها دارد و حافظ نظم و امنیت است.

وی در خصوص حوادث اخیر گفت: کسانی که مخل نظم و امنیت هستند در بین راه‌ها مانع حرکت کامیون‌ها و تانکرهایی می‌شوند که مایحتاج مردم را منتقل می‌کنند. این افراد بدانند که پلیس با اقتدار و قاطعیت با آنها برخورد می‌کند و کسانی که در جاده‌ها مانع راه مردم می‌شوند بدانند که حکم آنها حکم سختی است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این افراد را شناسایی، برخی از آنها را دستگیر و عده دیگر را نیز در روزهای آتی دستگیر خواهد کرد. در حال حاضر نیز امنیت خوبی برقرار است و پلیس با اقتدار امنیت را برقرار می‌کند.

فرمانده ناجا همچنین در خصوص حادثه اهواز نیز خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با اقدامات خوب خود انتقام شهدا و مردم اهواز را گرفتند و انشالله در روزهای آتی با تکرار بر آنها حمله ور خواهند شد. مردم، نیروهای مسلح و پلیس نیز با پنجه فولادین با تروریست‌ها برخورد می‌کنند و قطعاً این نظم و امنیت بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از تروریست‌ها در اهواز توسط نیروهای انتظامی کشته شدند و قطعاً ما از این افراد تقدیر خواهیم کرد البته مردم نیز با پیام‌هایشان از افرادی که در این حادثه جان خود را برای نجات مردم به خطر انداختند تقدیر کرده‌اند.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که برخی از گروه‌ها در فضای مجازی اقدام به تحریک بازاریان می‌کنند و اقدام ناجا در این زمینه چیست؟ گفت: بازاریان همیشه مدافع انقلاب، نظام و مردم بودند و به دنبال ایجاد مشکل برای مردم نیستند. برخی از گروه‌هایی که در خارج از کشور در فضای مجازی اقدام به تهدید و تحریک می‌کنند نیز شناسایی شدند و برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد.

سردار اشتری ادامه داد: یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در حوزه اقتصاد، نیروی انتظامی است. تعدادی از این افراد مخل دستگیر شدند و امیدواریم دادگاه برخورد محکمی با آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولیت امنیت رژه اهواز نیز از طریق ستاد کل نیروهای مسلح تعیین و ابلاغ شده بود.

فرمانده ناجا همچنین در خصوص تجهیزاتی که در سال گذشته در همین نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود؛ گفت: از تجهیزاتی مانند فوادکوپتر و پهباد در مرزها برای اشراف گروه‌های معاند و قاچاقچیان و شهرها نیز برای موضوعات ترافیکی استفاده می‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری و مشارکت کشورها در برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ایپاس 2018 نسبت به سال‌های گذشته با حضور موثر کار خود را شروع کرده و دستگاه‌هایی که با موضوعات امنیتی و ایمنی مرتبط هستند می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند. پلیس با تمام ظرفیت خود از فناوری‌های روز استفاده می‌کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تحریم‌ها در برپایی این نمایشگاه و حضور کشورهای مختلف موثر بوده است؟ گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند اهداف شوم خودرا در منطقه دنبال کنند اما کشورهای مرتبط با ما ارتباط خود را با پلیس حفظ کرده‌اند و به این ارتباط نیازمند هستند. این ارتباط دو طرفه است و باید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز