خبرگزاری کار ایران

مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۹۹

مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر حسن فیروزآبادی، حبیب‌الله سیاری، احمد وحیدی، حجت الاسلام علی سعیدی و جمعی دیگر از مسئولان نظامی کشور حضور داشتند.

سردار حسین ظریف منش، جانشین ریاست این دانشگاه در امور آموزشی در ابتدای این مراسم با اشاره به هدف دانشگاه گفت: دانشگاه در جایگاه خود باید مشخص کند که چه خروجی برای نظام دارد. برجستگان کشور باید به این دانشگاه بیایند. ما تلاش کردیم خروجی دانشگاه را تعریف کنیم که دانش آموخته‌های ما معتقد به اسلام و انقلاب و ولایی باشند، دیگر اینکه قدرت راهبردی و توان نگاه سیستمی را داشته باشند، همچنین صاحب دانش روزآمد و کاربردی باشد تا نیازهای کشور را برآورده کنند.

وی با اشاره به نیازمندی به تغییر و تحول در جذب دانشگاه گفت: در آزمون‌های ما با این حساسیت‌ها ششصد داوطلب داشتیم که صد و بیست و دو نفر را جذب کردیم. ما باید به سمت افزایش کیفیت دانشگاه و بهره‌مندی نظام توان‌مند تراز انقلاب اسلامی برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز