خبرگزاری کار ایران

زمان ما در دربی همه چیز وجود داشت

عنایتی: چرا طارق مدام در جریان بازی‌ها تعویض می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۶۴

رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال معتقد است دربی چیز خاصی نداشت و 2 تیم بیشتر دنبال نباختن بودند

رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا معتقد است دربی چیز خاصی نداشت و 2 تیم بیشتر دنبال نباختن بودند:

*دربی 88 را چطور دیدید؟
ما چیز خاصی در این دربی ندیدیم. بازی سخت و کسل کننده که باعث ناراحتی هواداران دو تیم شد. با دربی‌های دیگر این بازی فرق داشت . هیچ چیز خاصی ما در آن ندیدیم در حالی که در زمان ما در دربی همه چیز وجود داشت؛ دعوا، محرومیت. یک فوتبال زیبا که همه از دیدن آن لذت می‌بردند.

*فکر می‌کنی به خاطر این بود که پرسپولیس باید با السد بازی می‌کرد و استقلال هم از ترس نباختن محتاط به میدان آمد.
تنها چیزی که در این بازی خیلی زیاد اتفاق افتاد تعداد اوت‌های فراوان و خطاهای بیشمار بود که از دو طرف صورت می‌گرفت و نکته مثبت بازی زدن زیر توپ بود که بارها از دو تیم صورت گرفت. حرف دربی که می‌آید ما باید به یاد یک بازی زیبا بیفتیم نه یک بازی کسل کننده.

*اگر بخواهید از کسی نام ببرید کدام بازیکنان عملکرد خوبی در دربی داشتند؟
نمی‌توانم از اسم خاصی نام ببرم. هیچ بازیکنی در این دو تیم در حق و اندازه خودشان نبودند.

*استقلال نزدیک به 400 دقیقه است که نتوانسته گلزنی کند. این به ضرر استقلال نبوده؟
این تنها نکته ضعف استقلال از ابتدای فصل جاری بوده یعنی اینکه این تیم تمام کننده ندارد. استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق داردو تبریزی باید با جو و شرایط استقلال آشنا شود. او در ذوب آهن هم فصل گذشته در همین پست مهاجم چپ به میدان می‌رفت توانسته بود هشت گل به ثمر برساند. به نظرم باید بعد از این اعتماد به نفسش را بالا ببرد.

*عملکرد بازیکنان خارجی استقلال را چطور دیدید؟
ابتدا باید بگویم چرا طارق مدام در جریان بازی‌ها تعویض می‌شود. او تاکنون یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده است. در بازی با السد هم که تعویض شد روند بازی به ضرر استقلال شد. اما از دو بازیکن دیگر چیز خاصی ندیدم. منشا در پرسپولیس بعد از رفتن طارق عملکرد خوبی داشته حداقلش این است که او در زمین دوندگی دارد. کادر فنی استقلال هم به ضعیف بودن خارجی‌های خود پی برده‌اند و قطعا در این فصل فکری به حال آن خواهند کرد.

*شایعه شده بود که به وینفرد شفر اولتیماتوم داده‌اند.
به نظرم شفر باید بماند البته این موضوع در حیطه اختیارات من نیست اما این موضوع را نباید فراموش کنیم که ما در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم و همین باعث نگرانی هواداران استقلال شده است که البته آن هم به حق است. امیدوارم با حضور شفر اتفاقات خوب برای استقلال بیفتد.

*نقش کمیته فنی استقلال در این بین چیست؟
ابتدا باید بدانیم کمیته فنی چه نقش و وظایفی دارد به نظر من تاکنون کمیته فنی در ایران جا نیفتاده است. این را هم در نظر بگیرید که در ایران کدام باشگاه کمیته فنی دارد که استقلال اقدام به چنین کاری کرده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز