خبرگزاری کار ایران

صبرم در حال لبریز شدن است

عنایتی:مگر می‌شود مدال از داخل گردن بازیکن گم شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۴۳

رضا عنایتی کاپیتان و آقای گل سابق استقلال از نتایج این تیم خوشحال است و استقلال را مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده می‌داند

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی کاپیتان و آقای گل سابق استقلال از نتایج این تیم خوشحال است و استقلال را مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده می‌داند. با آقای گل سابق استقلال در خصوص قهرمانی این تیم در جام حذفی، تمدید قرارداد شفر و همچنین حضورش در کلاس مربیگری A آسیا صحبت کردیم.

* لیگ برای تیم‌های ایرانی به پایان رسید استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید

استقلال نتایج خوبی کسب کرده است آنها اگر از ابتدا می‌توانستند امتیازات را جمع‌آوری کنند قطعا الان شاید قهرمانی لیگ را کسب می‌کردند. در جام حذفی هم این تیم قهرمان شد که واقعا حقش بود. فکر می‌کنم با بودن شفر در استقلال این تیم فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود.  

* شفر قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد

این بهترین تصمیمی بود که مدیران استقلال انجام دادند استقلال شفر این روزها فوتبال مالکانه و زیبایی را انجام می‌دهند و این خواسته هواداران است.

* در فینال جام حذفی بینایی‌اش را از دست داد

باید ببینیم چه مسائلی رخ می‌دهد که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها به وجود می‌آید من هنوز هم نفهمیدم چطور این اتفاق افتاده در ورزشگاهی که می‌توان هم هیجانات را کنترل کرد و هم لذت برد نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. من در این باره هیچ صحبت دیگری ندارم و فقط ابراز تاسف می‌کنم. چه کسی می‌خواهد این خسارات را جبران کند.

* به نظرت برگزاری بازی در شهر خرمشهر از سوی سازمان لیگ درست بود.

انجام بازی در این فصل از سال آن هم در خرمشهر بر روی کیفیت بازی تاثیر می‌گذارد. از چند جهت می‌توان به این موضوع نگاه کرد به نظر من بهتر است هر سال این بازی در شهرهای مختلف برگزار شود ما استان‌های خوبی داریم که می‌تواند این بازی را برگزار کنند.

* وجود این همه آدم بعد از جشن قهرمانی در داخل زمین چمن برایت جالب نبود

وای، خیلی تعجب کردم که چگونه آن همه آدم داخل زمین چمن حضور داشتند این بی‌نظم‌ترین جشن قهرمانی بود که تا به حال دیده بودم. برایم جالب بود نتوانستم جمعیتی را که دو هزار نفر بودند را در ورزشگاه کنترل کنم. وقتی شنیدم مدال چند بازیکن استقلال گم شده چند دقیقه فقط سکوت کردم مگر می‌شود مدال از داخل گردن بازیکن گم شود.

* این روزها در کلاس مربیگری شرکت می‌کنید

به دنبال گرفتن مدرک A هستم این کلاس کاملا متفاوت است نسل جدید مربیان در راه است مربیان جوانی که دو تای آن توانستند دو تیم را به لیگ برتر بیاورند این مربیان آینده فوتبال ما هستند.

* ماجرای طلبت از استقلال به کجا رسید

قرار است که اتفاقاتی بیفتد که هنوز صورت نگرفته است کم کم صبرم در حال لبریز شدن است امیدوارم کار به جاهای باریک کشیده نشود و مسئولان طبق قولی که داده‌اند طلبم را پرداخت کنم.

* خبری از وضعیت سیاه جامگان داری

من چند بازی در این تیم مربیگری کردم اتفاقاتی افتاد که از این تیم جدا شدیم امیدوارم دوباره به لیگ برتر برگردند فکر می‌کنم اگر سرالکس فرگوسن هم به این تیم می‌آمد سیاه‌جامگان همین نتایج را کسب می‌کرد.

* برهانی و مظلومی طی روزهای گذشته در مصاحبه‌ای گفتند تیام آنها را یاد گلزنی‌های عنایتی می‌اندازد

آرش به من لطف دارد زمانی که ما در استقلال بودیم تمام تلاشمان را انجام دادیم تا گلزنی کرده و هواداران را خوشحال کنیم آن موقع ما واقعا یک مجموعه کامل بودیم. در مورد مظلومی باید بگویم ایشان به من لطف دارد اما اگر یادش باشد یکی از مسببان جدایی من از استقلال خود ایشان بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز