خبرگزاری کار ایران

پورسلیمانی در اندیشه یک طلای جهانی دیگر / رقابت برترین های کاراته دنیا در تاتامی اسلوونی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۲۹۶

رقابت های جهانی کاراته، شیتوریو شوکوکای یونیون، با حضور برترین های کاراته دنیا به میزبانی کشور اسلوونی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، این مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته، طی روزهای 27 و 28 آبان ماه سال جاری به میزبانی شهر لوبیانا پایتخت اسلوونی برگزار می‌شود.

به همین منظور، تیم منتخب کشورمان متشکل از کاراته‌کاهای مرد و زن  با سرپرستی " محمد متقیان نژاد " ، ریاست سبک شیتوریو شوکوکای یونیون ایران و سرمربیگری " علی انوری "، روز 24 آبان ماه عازم این پیکارها خواهد شد.

در لیست نفرات اعزامی، نام " شهداد پورسلیمانی " کاراته‌کا عنوان‌دار و شاخص کشورمان به چشم می‌خورد که امید زیادی به کسب مدالی دیگر در آوردگاه جهانی اسلوونی دارد.

او قرار است در این مسابقات در قسمت کومیته و در وزن 40- کیلوگرم رده نوجوانان به روی تاتامی برود. او هم اکنون زیرنظر پدر خود استاد " احمد پورسلیمانی " مربی ‌سازنده و قهرمان‌پرور کاراته ایران، مشغول پشت‌سر گذاشتن تمرینات آماده سازی است.

گفتنی است آخرین حضور تیم شیتوریو شوکوکای یونیون ایران در مسابقات جهانی این رشته، به سال 2015 برمی‌گردد که تیم کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز