خبرگزاری کار ایران

انجام فاز اول واریز وام‌ ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری /٢٦ هزار بازنشسته وام گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۰۶

با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل‌ بانک صادرات ایران ٢٦ هزار فقره وام ۵ میلیون تومانی در فاز اول به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: در طرح پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری، ٤٠٠ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق از این وام بهره‌مند خواهند شد و امروز با حمایت بانک صادرات ایران در فاز اول ٢٦ هزار نفر این وام را دریافت کردند.

وی افزود: قدم‌های بزرگ‌تری در این راستا با مشارکت بانک صادرات ایران برای تفاهم‌های بعدی برداشته شده که نتایج آن در بلندمدت برای بازنشستگان با خبرهای خوشی همراه خواهد بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری نشست موفقیت‌آمیز با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تاکید کرد: بانک صادرات ایران با دارا بودن شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، بهترین شرایط را برای ارائه خدمات به بازنشستگان محترم دارد و بر اساس توافق‌های صورت گرفته با صندوق، خدمات بانک به طور منظم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همان‌طور که وعده دادیمروز گذشته در فاز اول ٢٦ هزار نفر وام ضروری ۵ میلیون تومانی را دریافت کردند که این تعداد تا پایان سال به ٢٠٠ هزار فقره خواهد رسید و ٢٠٠ هزار فقره دیگر نیز در شش ماه اول سال ٩٨ به بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

با تامین اعتباری بانک صادرات ایران، فاز اول پرداخت وام ضروری با نرخ کارمزد ٤ درصد از روز شنبه ٧ مهرماه آغاز شده و بر اساس توافقات صورت گرفته بین بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، طبق اولویت‌بندی و به صورت تدریجی تا پایان نیمه اول سال آینده به ٤٠٠ هزار نفر از مشمولین طرح پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز