خبرگزاری کار ایران

استقلال – عجمان و مامه تیام؛ یک درد مشترک

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۵۳

استقلال دروازه حریفان را پیدا نمی‌کند و این مهم‌ترین مشکل این روزهای وینفرد شفر است.

به گزارش ایلنا، مربی آلمانی که رکوردی منفی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و تیم او حدود 400 دقیقه است که گلی به ثمر نرسانده. مهاجمان استقلال جملگی نه انگیزه‌ای برای گلزنی دارند و نه موقعیتی نصیب‌شان می‌شود. هافبک‌های بازیساز استقلال، در توپ‌رسانی به مهاجمان عملکرد ضعیفی به نمایش می‌گذارند و این یکی از عواملی است که استقلال را در باز کردن دروازه حریفان با مشکل مواجه می‌کند.

به بازی با پرسپولیس نگاه کنید. کدام موقعیت نصیب الحاجی گرو، روح‌ا... باقری و مرتضی تبریزی شد؟ آیا توپی، حتی خارج از محوطه جریمه به آنها رسید که بخت خود را برای گل زدن آزمایش کنند؟ فقط باقری در نیمه اول، یک شوت به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که بیرانوند آن را در آغوش گرفت.

استقلال مهاجمانی در حد و اندازه‌های مامه تیام در اختیار ندارد. در این شکی نیست که سطح مهاجمان فعلی به هیچ وجه با مامه تیام و حتی علی قربانی برابر نیست اما آنها هم موقعیتی به دست نمی‌آورند که ضربه آخر را بزنند. آمار همه آنها را که با هم جمع می‌کنیم، 3 گل زده در حدود 18 بازی است. آماری نه چندان درخشان که انتقادها از آنها را به همراه داشته است.

رسانه‌ها، مهاجمان استقلال را نقد می‌کنند و مدام مامه بابا تیام را مثل پتک به سر آنها می‌کوبند. بازیکنی که برای استقلال یک نعمت بزرگ بود. او در یک نیم فصل، آنقدر گل زد که باعث شد تا ماه‌ها نامش به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر شنیده شود. تیام که از امپولی به استقلال آمده بود، فقط یک نیم فصل در ایران دوام آورد و با پیشنهاد جذاب عجمان، وسوسه شد تا به لیگ امارات برود.

تیام هم مانند مهاجمان این فصل استقلال، آمار ضعیفی به نام خود ثبت کرده. او در بازی نخست عجمان در لیگ امارات، در دقیقه 13 توانست دروازه النصر را باز کند و زمینه‌ساز پیروزی یک بر صفر تیمش شود. از آن به بعد، تیام 4 بازی برای عجمان انجام داده اما گلی به ثمر نرسانده. بن یاس در جام حذفی و الشباب، الفجیره و الجزیره در لیگ امارات حریفانی بودند که اجازه ندادند پای تیام به گلزنی باز شود.

آمار تیام هم شبیه استقلال و مهاجمان این تیم است. از آخرین گلی که مهاجم سنگالی برای عجمان به ثمر رسانده، حدود 437 دقیقه می‌گذرد. اتفاقی که باعث شده عجمان هم در نتیجه‌گیری توفیقی به دست نیاورد و با کسب تنها 3 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عجمان و استقلال از یک درد مشترک رنج می‌برند و آن ناکامی مهاجمان گران‌قیمت این دو تیم در باز کردن دروازه حریفان است. اتفاقی که این دو تیم را با بحران‌هایی بزرگ مواجه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز