خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم خبر داد؛

ثبت‌نام ۸۴درصد رانندگان جاده‌ای قم برای دریافت بیمه تکمیلی رایگان

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۶۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از ثبت نام ۸۴ درصد از رانندگان ناوگان جاده‌ای استان قم برای دریافت بیمه تکمیلی رایگان خبر داد

به گزارش ایلنا، ابوالفضل جمالی گفت: در راستای اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان بخش حمل کالا و همسران‌شان که از مردادماه سال جاری آغاز شد، تاکنون ۸۴ درصد از رانندگان استان قم جهت دریافت بیمه تکمیلی رایگان، ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۴۸۰۲ نفر راننده ناوگان جاده‌ای استان قم که در بخش حمل کالا فعالیت می‌کنند تاکنون ۴۰۲۹ نفر جهت دریافت بیمه تکمیلی رایگان (راننده و همسر) ثبت نام کرده‌اند.

جمالی اضافه کرد: با احتساب تعداد رانندگان ناوگان جاده‌ای بخش حمل کالا و همسران‌شان، پیش‌بینی می‌شود مجموع دریافت کنندگان بیمه تکمیلی رایگان در استان قم به ۹۶۰۰ نفر افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی به موقع و همکاری خوب رسانه‌های جمعی که موجب استقبال خوب رانندگان ناوگان جاده‌ای جهت ثبت نام بیمه تکمیلی شده است، گفت: بحمدالله استان قم در زمینه اجرای نخستین مرحله از طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان و همسران‌شان در رده استان‌های پیشرو است.

وی مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و بهره‌مندی رانندگان از خدمات بیمه تکمیلی را شامل ارائه شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات همسرش (کارت ملی و شناسنامه) دانست و عنوان‌ کرد: رانندگانی که تاکنون نسبت به ثبت نام خود و همسران‌شان جهت دریافت بیمه تکمیلی اقدام نکرده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک اعلام شده به انجمن صنفی رانندگان کالا استان مراجعه کنند.

جمالی در پایان ضمن تاکید بر رایگان بودن اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان جاده‌ای بخش حمل کالا و همسران‌شان، گفت: تمامی مراحل اجرایی این طرح رایگان بوده و رانندگان گرامی در صورت مشاهده درخواست و دریافت هر نوع وجه (تحت هر عنوان) مراتب را با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز