خبرگزاری کار ایران

ادعای جنجالی؛ محرومیت دو ساله در انتظار متخلفان دربی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۵۰

حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی شده این کمیته در دربی متخلفان روی سکوها را شناسایی و آنها را 2 سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسن‌زاده گفته: «نکته مهمی که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که از هفته‌های گذشته اقدامات لازم برای شناسایی افرادی که بر روی سکوها، رفتارهای غیرقانونی انجام می‌دهند، صورت گرفته است. به نحوی که با شناسایی و مشخص شدن افراد، کمیته انضباطی طبق بند 6 ماده 66 مقررات انضباطی نسبت به محروم کردن آن افراد مشخص از حضور در ورزشگاه‌ها اقدام خواهد کرد. یعنی تاکنون رفتارهای غیر قانونی تماشاگران منتهی به تنبیه تیم محبوبشان می‌شد اما از این پس در کنار تنبیه تیمی، چنانچه افراد شناسایی شوند حداقل دو سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم خواهند شد.» 

کمیته انضباطی در حالی این تهدید را مطرح کرده که مشحص نیست اولا با چه مکانیزمی تماشاگران متخلف شناسایی می‌شوند و بعد اینکه اگر شناسایی شدند نیز با چه ساز و کاری از حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌شوند؟ به نظر می‌رسد صحبت‌های رییس کمیته انضباطی بیشتر جنبه تشریفاتی دارد به این دلیل که در سال‌های اخیر هیچ گاه به طور جدی با تماشاگرانی که نظم ورزشگاه را به هم می‌زنند برخورد نشده است. 

نمونه‌های بسیاری از ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌های ایران و در همین ورزشگاه آزادی وجود دارد که با اغماض از کنار آن گذر شده و متخلفان با خیال آسوده در ورزشگاه هر اقدام ناشایستی را مرتکب شده‌اند. البته قابل تقدیر است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی چنین اهتمامی داشته باشند اما صرفا در بیان نمی‌شود با تخلفات مبارزه کرده و مانع از حضور تماشاگر نماها در ورزشگاه‌ها شد. لازم است فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی اقدام‌هایی عملی در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز