خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه۱۳:

پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز به زودی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۱۹

پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز پس از تجهیز و آماده‌سازی به زودی افتتاح می‌شود.

 

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمان‌‌‌زاده، شهردار منطقه ۱۳ در تشریح احداث این پایانه گفت: این پایانه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و دارای سرپناه یکپارچه با سقف سازه فضاکار و دارای چهار خط تاکسی در کنار مترو شهید کلاهدوز است.

وی تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح شهر و فضاهای عمومی را انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: بنابراین طراحی، ساخت و تجهیز پایانه شهید کلاهدوز به این امکانات، کیفیت بهداشت و زندگی شهری را بهبود می‌‌بخشد. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تجهیز این پایانه به سرویس بهداشتی تصریح کرد: سرویس بهداشتی عمومی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به تعداد ۱۲ چشمه حسب مصوبه اداره زیباسازی شهرداری مرکز در اتوبان شهید دوران داخل پایانه شهید کلاهدوز احداث شد.

رحمان‌‌زاده اضافه کرد: شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است؛ سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سطح سوم در سطح فرهنگ. امروزه یکی از کارآمدترین سازوکارهای مدیریت شهری برای رسیدن به مناسبات اجتماعی مطلوب و کاهش هزینه‌های وارده بر شهر، توجه و برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی در بین شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز