خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

برگزار ی نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در ساری

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۸۰۴

نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان در دهکده تجاری نیاوران از اول تا چهارم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری،قاسم قاسمی عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران نخستین هدف این نمایشگاه را هم‌سویی و هم‌راستایی با اهداف کلان مدیریت شهری در حوزه گردشگری برشمرد و اظهار داشت: همه می‌دانیم که ساری روی گسل قرار گرفته است و زلزله اخیر ساری و وحشتی که شهر را فرا گرفت، اهمیت ایمنی ساختمان‌ها را بیشتر نشان داده است.

وی توجه به صنعت ساختمان را توجه به حفظ جان شهروندان و حفظ آثار تاریخی و میراث فرهنگی دانست و ادامه داد: حوزه‌های کلیدی در صنعت ساختمان شامل سه مقوله مقاوم‌سازی، پیوستگی صنعت ساختمان و محیط زیست و ساختمان‌های سبز است.

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون بودجه وحقوقی شورای اسلامی شهر ساری یادآور شد که لزوم توجه به حفظ انرژی‌های تجدیدناپذیر ضمن وجود واقعیت افزایش جمعیت شهری و تعداد ساختمان‌ها و انتقال تأسیسات و انشعابات به ساختمان‌ها، امروزه در کشور بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: هم راستایی نمایشگاه صنعت ساختمان با صنعت گردشگری می تواند ما را به هدف های شهری نزدیک کند بنابراین در نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان در برنامه بلند پیوند با اهداف مدیریت شهری نیز در دستور کار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز