خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا:

از توطئه‌های اقتصادی به سلامت عبور می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۴۸

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: امروز در خدمت دولت هستیم و قطعا از توطئه‌های اقتصادی به سلامت عبور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در تجمع بزرگ عاشوراییان یگان ویژه گفت: نیروی انتظامی در هیچ ماموریتی بدون اتکا به مردم، توجه به مردم و کمک مردم موفق نبودند و با همراهی مردم ماموریت‌های سخت و نرم خود را به سرانجام رساندند.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی انقلابی نیروی انتظامی آماده هستند، در هر لحظه و برای هر توطئه‌ای به اندازه سطح آن توسعه و خطر ورود کنند، خاطرنشان کرد: در زمانی که جنگ تحمیلی بر ما تحمیل شد تحلیلگران نادان گمان می‌کردند که می‌توانند در ظرف یک ماه وارد تهران شوند، امروز نیز این توطئه‌گران نادان پیش از گذشته احساس می‌شوند و رگه‌های این نادانی را امروز نیز می‌بینیم، در حالی که در گذشته نیز این تحلیلگران نادان پس از هشت سال جنگ با ما اقرار کردند که جنگ با نظام جمهوری اسلامی اشتباه بزرگ بوده چراکه جمهوری اسلامی مقاوم‌تر، متحدتر و آماده‌تر از گذشته شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه در دفاع مقدس برای تهیه سیم خاردار نیز با مشکل مواجه بودیم، تاکید کرد: در شرایطی وارد جنگ شدیم که هیچ نداشتیم، اما در شرایطی جنگ را به پایان رساندیم که اقتدار بیشتر، وحدت نیروهای مسلح بیشتر و آمادگی و امکانات ما بیش از پیش بود. ما توان تهیه یک نارنجک را هم نداشتیم، اما امروز موشک‌های ما مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند.

وی تاکید کرد: دشمن حتما باید از ما بترسد و حتما باید برعلیه ما توطئه کند و بدانند که تنها فهم آنها نفهمی آنهاست. ما در برابر هر توطئه‌ای جوابی دندان‌شکن‌تر از آن توطئه خواهیم داشت.

سردار رادان خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت:‌ آقایی که ضدتعهد عمل می‌کنی ارباب نقض پیمان، یادآور می‌شوم صحنه اشک ریختن سربازانت توسط دریادلان ما را به یاد بیاوری. همچنین صحنه در هم کوبیده شدن مرکز فرماندهی توطئه‌های چندده‌ساله‌تان را به یاد بیاورید. زمینگیر شدن داعش که با هزینه‌های فراوان آن را تولید، تجهیز و تامین کردید را به یاد بیاورید. اگرچه فهم تو در نفهمی است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تاکید کرد: اگر در سر توطئه دیگری داری بسم‌الله. این تو، این میدان و این مردم، بسیج و نیروی انتظامی. خواهی دید که چطور پشیمانت می‌کنند و یک برگ پشیمانی به دفترت اضافه می‌شود.

سردار رادان با بیان اینکه سه ضلع دولت، مردم و نیروهای مسلح امروز بیش از پیش در کنار هم هستند، گفت: با کمک مردم و دولت توطئه‌های اقتصادی را از بین می‌بریم. امروز بیش از هر روز دیگری مردم، مسوولان و رهبر از ما می‌خواهند که با توطئه‌گران مماشات نداشته باشیم و اگر توطئه‌ای در کار باشد با دست پرتوان بسیج و یگان‌های حاضر مردمی در یگان ویژه و بزرگمردان یگان ویژه در هم کوبیده می‌شود. ما امروز آماده‌ایم و انگیزه داریم و لحظه‌شماری می‌کنیم که اگر دشمن نفهمی کرد با فهم و اقتدار جواب دهیم.

وی با اشاره به حضور یگان‌های ویژه در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: این یگان ویژه با لشکر روح‌الله و تیپ قوامین در  جنگ نیز مشارکت داشته و امروز در زمان جنگ نرم با سازماندهی جدید در برابر توطئه جدید دشمن خود را آماده کرده است. یکی از این توطئه ها انتخابات 88 و حوادث دی ماه سال 96 بود که طومارشان با همکاری بسیج و یگان ویژه در هم پیچیده شد.

سردار رادان تاکید کرد: ما در خواب غفلت به سر نمی‌بریم و هر روز آماده‌تر از دیروز هستیم و هر لحظه توطئه‌های دشمن نفهم را بر علیه مردم مسلمان رصد می‌کنیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به ویژگی بچه‌های عاشورایی یگان‌های مردمی گفت: ویژگی بچه‌های عاشورایی ما برگرفته از عاشوراست. اینان زنان و مردان روزگار سخت و تحریم‌اند. زنان و مردان روزگار محاصره هستند. درس اباعبدالله(ع) برای ما درس گذار از تحریم و محاصره است. درس گذار از دشمن زیاد اما نفهم است. ما امروز در خدمت دولت هستیم و قطعا از توطئه‌های اقتصادی به سلامت عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز خاطرنشان کرد: حادثه اهواز به سران نفهم توطئه یادآور می‌شود که اگر متوجه شوند خواهند دید که چگونه سخت پاسخ می‌گیرند، همان پاسخی را که در آن سوی مرزها با داعش گرفتند و پاسخی که در توطئه‌گاه چندده ساله برای آنها پیش آمد.

وی تصریح کرد: ما امروز به خواست مردم، مسوولان و مقام معظم رهبری آماده‌تر از هر زمان دیگری هستیم تا اگر دشمن جرات رخ نشان دادن داشت رخش را به نابودی و اضمحلال بکشانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز