خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا مطرح کرد:

معماری ناجای آینده در چارچوب مکتب و اندیشه اسلامی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۹۸

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: معماری آینده ناجا باید توصیف، تصویر و ترسیم کننده وضعیت موجود و آینده مطلوب ممکنه ناجا باشد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدرضا رادان" در اولین همایش ملی "معماری ناجای آینده" اظهار کرد: از زمان تشکیل مرکز مطالعات راهبردی ناجا، مطابق با اساسنامه پنج مأموریت عمده برای این مرکز تعریف شد.

وی افزود: موضوع معماری ناجای آینده در چارچوب مکتب و اندیشه اسلامی و الگوی امنیتی و انتظامی بومی یکی از مأموریت‌های مهم این مرکز تعریف شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ادامه داد: این موضوع که معماری آینده ناجا در چارچوب مکتب اسلامی و اندیشه های امنیتی و انتظامی باشد بسیار مهم و حائز اهمیت بوده اما آنچه که در این میان مهم و اولویت دارد، اندیشه‌های امنیتی و انتظامی بومی، برگرفته از تمدن نوین اسلامی باشد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: با توجه به تعاریف متفاوتی که از معماری وجود دارد رسیدن به تعریف جامع و کامل و مبتنی بر اندیشه های اسلامی و ... مشکل بود که در نهایت به تعریفی رسیدیم که مطابق با آن معماری آینده ناجا باید توصیف، تصویر و ترسیم کننده وضیعت موجود و آینده مطلوب ممکنه ناجا باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وجود کلمه "ممکنه" در این تعریف به این معناست که برنامه‌ریزی ها و اصول تعریف شده قابلیت اجرا داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا خاطرنشان کرد: در تمدن نوین اسلامی پلیس باید عنوان "مجاهد مسئول" داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز