خبرگزاری کار ایران

نخستین بار است که بازیکن خاطی عذرخواهی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۱۵

ارنستو والورده، مربی بارسلونا بعد از آنکه در تساوی 2 بر 2 با خیرونا نخستین امتیازات فصل را از دست داد، با داور بازی که بعد از استفاده از کمک داور ویدئویی تصمیم به اخراج کلمان لانگله گرفت، موافق نبود.

 به گزارش ایلنا، سرمربی بارسلونا بعد از توقف تیمش در این خصوص گفت: «اخراج، روند بازی را تغییر داد و دست ما را بست، فکر می‌کنم نخستین بار بود که بازیکنی که رویش خطا گرفته شد، عذرخواهی کرد.

بدشانس بودیم که درست قبل از پایان نیمه اول گل خوردیم. نمی‌توانستیم برگردیم. من صحنه خطا را در تلویزیون دیدم، برخورد آشکاری بود و از آرنج هم استفاده شد. فکر می‌کنم VAR به عدالت کمک می‌کند و این حس را دارم که نباید اخراج می‌شد. شاید برخورد بود اما مطمئنم هیچ عمدی وجود نداشت. بازیکن حریف خطا کرد.»

برخی از مربی سابق المپیاکوس انتقاد می‌کنند که چرا آوردن ساموئل اومتیتی به بازی را تا پایان نیمه اول به تعویق انداخته و گل تساوی خیرونا هم در دقایق پایانی نیمه اول زده شد: «وقتی شما به یک تعویض فکر می‌کنید و منتظر می‌مانید، فقط بر اساس قانون مورفی است که از همه چیز پشیمان می‌شوید. فکر کردم که به او چند دقیقه بیشتر وقت گرم کردن بدهم در حالی که کنترل بازی دست ما بود.»

والورده درباره خریدهای جدید تیم که در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفتند اما نتوانستند خیلی خوب باشند، نیز گفت: «بازی با آن چیزی که تصور می‌شد، فرق داشت. این بازیکنان می‌توانند کمک زیادی به ما بکنند. من نکات مثبت زیادی در بازی آنها دیدم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز